Fiat Polski!

Jäpps, nu har det modellats och tagits kort. Inte helt lätt da modellen inte ville vända ryggen till, men nat okej kort blev det i alla fall. 

 radikal i fiat polski luvis

Det är alltid svart med priser tycker jag. Hmmmm. Jag har funderat pa 230 pix för storlekarna 3-24 manader. Och 250 för de större. Kan det vara lagom? Den är ju inte helt billig i inköp precis. Skriv gärna vad ni tycker är rimligt! Jag har upptäckt att mina priser ganska ofta ligger i jämnhöjd med pop´s. Fast da är ju skillnaden att mina grejer är handgjorda och ganska unika ocksa. Kollade just vad en liknande kreation kostade där vilket var 245.

Under gardagens tryckorgie testades kikling pa mössa. Det var världspremiär och jag blev rätt sa nöjd :) Sa här kommer lite fler bilder av det och annat.


Fa se hur vädret blir idag. Om det är oregningt tänkte jag sticka till loppmarknaden här och prangla ut grejer. Hoppas hoppas. Det kan ju hända att man lyckas fanga in nan desperat julklappsletare.. ...:) Om inte annat sa far man uppleva en hel del gamla tanter som blir jättearga och förnärmade när man säger vad det kostar. Det brukar bli ungefär 10 sana här konversationer per marknadsbesök. -Wieviel kostet? -Vierzehn Euro.... -Was? Vier Euro???? Daß ist aber viel!!  - Nein, VIERZEHN Euro - ABER WARUM????? (oförstaelsen är total nu och tanten är i upplösningstillstand) Sa släpper männskan det hon precis stod och ryckte i och gar sa snabbt som möjligt därifran.

Ja, nu ska jag ta hand om den lilla morgonpigge här. TÄNK om han hade kunnat sova liiiite till, men nej. Det har han ju INTE ärvt av mig i alla fall. (och inte av Christoph heller för den delen, lika illa där)

Trevlig advent alla.


Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

ÅÅ..hoppades att de skulle finnas foto på luvtröjan! Såå fin.. Mailar dig om beställning:)

2006-12-17 @ 08:05:11
Postat av: Sussi

Kanonfina - och bra pris!! Man ska INTE arbeta gratis :)!!
Du - kika in på Hilda idag, uppklädd å allt ;)
Ha en härlig 3e advent!!

2006-12-17 @ 09:12:05
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Sussi

Hälsa Simon och tacka för den gulliga mössan!!
/Kram Hilda

2006-12-17 @ 09:48:27
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Sofie Fernestedt

Så fin munktröja! Och kiklingmössan är ju helt oslagbar!

2006-12-17 @ 16:03:06
Postat av: Therese

ja här fick vi ju stiga upp i ottan oxå... ;) Nääääärå - 8.40!? SÅ ska det vara på en söndag! :D

2006-12-17 @ 18:32:44
URL: http://www.rowas.blogg.se
Postat av: Emma och Fina

Jag hoppas vid gudarna att du inte har sytt hooddyn om du säljer den så billigt! Den var underbart fin i alla fall!

2006-12-18 @ 17:39:15
URL: http://emmasdesign.se
Postat av: Jenny Andersson

Lotten!
Tänk att jag hittade dig på nätet. Vad fina grejer du gör. Jag läser för Smilla om Hönapöna ibland och tänker på dig :)
Jag skulle gärna vilja ses, vi kan väl höras.
Kram-Kram, Jenny

2006-12-18 @ 20:51:21
URL: http://wadesblobb.blogspot.com/
Postat av: Linda Lej

Tröjan var jättefin, likaså mössan som är väldigt unik. Du måste absolut göra fler saker med dessa tryck!!

Jag tycker priset är ok men det viktigaste är om det är en bra kvalitet på tyg och tryck - i så fall så kan du ta ut ett högre pris.

Jag har lagt upp en plan för min prissättning - jag satsar på högsta kvalitet gällande tyg och sömnad och måste därför sätta priset därefter. Det är tufft att ta betalt men det är en sak man måste lära sig eller hur.

Ha en härlig jul!!

2006-12-18 @ 21:35:39
URL: http://lindalej.wordpress.com
Postat av: MammaMia

Fiat polski tröjan är här och jag är bara så nöjd. Den är såå fin :)!!

2006-12-20 @ 09:39:48
URL: http://barnsligt.blogg.se/
Postat av: Lotten

Sofie Fernestedt
Tack :) Ja det är kanske nästan sa din lilla behöver en matchande kiklingmössa till sin pyjamas ;) Kul att du tittar in!

MammaMia
Oh vad trevligt att Fiat Polskin föll dig pa läppen ;). Hoppas lilleman blir fin nu! Det är han som far väl?

Alla andra!
Tack för trevliga kommentarer! O vad jag längtar tills luvtröjorna är här. Och allt annat ocksa för den delen. Kommer inte att bli lätt att gör abeställning. Jag vill ju ha allt! :)

2006-12-21 @ 13:25:43
URL: http://cmig.blogg.se
Postat av: Emmelie

Hejsan!
Hittade din sida via Killians hemsida. Undrar
om den coola Fiat polski-luvtröjan kommer att
komma/finns i damstorlekar också?

Kramar Emmelie Hildingsson

2007-01-08 @ 23:39:17
Postat av: Lotten

Emmelie
O sa trevligt! Ja den lille fine Killian är ju storkund hos mig :)
Hm, later som en finfin idé med likadan för vuxna! Jag har inga att trycka pa, men da far jag ju ta och beställa hem det i nästa leverans. Tänk.. da kan en hel familj se likadan ut, fattas bara att dom kör rätt bil ocksa! Jag har förresten langärmade bruna med detta tryck. Har du sett dom? Finns att beskada under rubriken the mamas and the papas

2007-01-09 @ 11:01:25
URL: http://cmig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0