Tryck

Halo!

Oj!! Vilken respons!! Ser ut som om jag min plan kommer att ga i las, med de nya tröjorna altsa. Det ska bli roligt att fa jobba med lite nya färger! OCH sa känns det MYCKET bra att 2 som verkligen vet hävdar att tröjorna är bra :) Verkar som om den bruna luvtröjan kommer att bli en storsäljare.... jag ska provtrycka den alldeles alldeles snart!

Det enda som verkade lurigt med kläderna var att det star cold wash i dem. Men jag provtvättade 2 st ikväll i 40 grader och det ser ut att ha funkat bra. Far vänta tills imorgon och mäta för att se att det inte har hänt nat, men det sag inte sa ut. Sa i sa fall är ju alla tvivel undanröjda! Jag kommer att beställa sa att första laddningen är hemma samtidigt som jag kommer hem efter julpaus. Ska till Würzburg för att fira hos Simons farmor och farfar. Och sa aterkommer jag troligtvis till en massa nytt att trycka pa där vid nyar.
I dag fick jag förresten hem massa andra tröjor fran de gamla leverantörerna. Jag gillar ju deras vuxent-tröjor. Det dumma var bara att dom hade missat att skicka med typ 1/3 av beställningen!!! Och fortfarande ingen katalog som jag har tjatat om i nästan ett ar nu..... Jag som har beställningar pa tröjor som inte kom, grrrrr! Nej, de känns inte helt tillförlitliga alla ganger, sa jag ska nog kolla in vuxenutbudet pa American Apparel ocksa. Ska trycka vidare nu....

Sa, nu är det en 4 timmar senare och tryckorgien är nästan avklarad :) Jag tog en massa bilder som kommer här.


Det orange linnet är ocksa nytest fran American Apparel. Jag rakade beställa det av misstag, skulle varit ett ungefär 1/4 sa stort.... men det här blev ju rätt sa bra ocksa! Och den röda langärmade kommer ocksa därifran, här prydd med en Jörg. Sen är det lite bilder pa det kaos som uppstar i vardagsrummet (som även tjänstgör som verkstad). Och sa lite ramar och grejer.

OCH, ni som undrar... luvtröjan ser ut att ha blivit mycket lyckad...!  (Den är med pa bild här ovan, fast man ser ju inte riktigt att det är just den) Nu ska den bara torka färdigt och sa ska rävlingen fa hoppa i och posera. Men jag tror jag ska sova en lur däremellan först. Sen kommer bilder pa bloggen. Efter en provtvättning kommer den sen vara redo att ga i produktion!

Ha en fin dag hälsar Lotten till alla läsare

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Fint!
Ååå vad det ska bli spännande att se luvtröjan:)..
Ha en toppendag!

2006-12-16 @ 08:49:53
Postat av: Therese

men vad du bara fortsätter att frestas! :)

ABSOLUT att Tilde ska få en röd långärmad med ngt rosa tryck!!!! GAH - hon är ju SÅ fin i de starka färgerna!

Missade dig på msn i morse, men det lär väl bli fler tillfällen! :)

2006-12-16 @ 09:55:47
URL: http://www.rowas.blogg.se
Postat av: Sussi

Vad skall du ha för pris på en brun fiat? Stl 98/104... Är SÅ sugen på den... Kanske skulle man ta en till storebror åxå, stl 134/140!! Han tycker säkert den är cool!! ;)

2006-12-16 @ 21:07:18
URL: http://sussibussi.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0