Affärer

 Bilden är tagen en liten bit utanför staden Oaxaca. Ser kanske inte sa Mexico ut, men den är sa fin och konstig sa den var tvungen att läggas upp. Kändes som man gick runt i en Dalí malning.

Sadärja! Da har det rests färdigt pa ett litet tag. Det har varit hur skönt som helst med lite paus. (Fast det var inte utan att man saknade sin lille Simon pa slutet av de nästan 3 veckorna) Riktigt uppvilad blev man i alla fall och nu är jag redo att ta tag i julruschen. Det har anhopats lite beställningen medan jag har varit borta och det är ju trevligt :-)

En ny webbutik har hört av sig och vill gärna ha grejer, oii och dom har en brutalt snygg hemsida och fina idéer, sa det är klart att jag vill vara med där. Dessutom har jag själv letat upp en ny som heter t-shirtbutiken och ocksa ser ganska trevlig ut. Och sa kommer det att komma lite vuxengrejer pa Unik Design. Där finns ju bara barnsaker än sa länge. När jag ända är i farten kan jag ju avslöja att man kan shoppa pa Folkart ocksa. Andra affärer är Coola Mo (som ligger i Klippan av alla ställen), Pickadoll (Lund), Rundgång (Malmö) och Babyclothes & Stuff (Stockholm). Och sa är det en 5 stycken affärer här i Hannover. Jag kom nog att ligga lite lagt pa tradera ett tag sa att jag kommer i fatt pa alla andra ställen. En affär som snart öppnar i Stockholm har lagt in en rätt sa stor beställning av velourbyxor och Fiat Polski tröjor ocksa, och det tar ju ett tag att göra dom. Och sa nya privatbeställningar.

Planen är ju att försöka kunna leva pa det här och för att kunna det maste jag sprida ut mig lite. Jobbar pa det som ni ser.

Nu ska jag ga och lägga mig och försöka fa rätt pa dygnet igen. Dumt nog har jag fortfarande Mexicorytmen i mig och rakade ägna hela dan at att sova medan folk ringde som galningar och trodde att det hade hänt mig nat. Sa jag hoppas fa se dagsljuset imorgon i alla fall.

Ha det fint, jag aterkommer snart.


Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Grattis till framgångarna:)
Härligt foto!

2006-11-29 @ 08:07:46
Postat av: Therese

Välkommen hem!!

Vilken UNDERBAR butik - oii! Hittade massor med fina grejer. Skoj!

2006-11-29 @ 10:11:59
URL: http://www.rowas.blogg.se
Postat av: Linda Lej

Åh, ni verkar ha haft det underbart! Vad roligt att det börjar gå bra för dig, jag önskar dig all framgång!!

Testa även med att söka återförsäljare på Startaeget.se

2006-11-29 @ 10:50:09
URL: http://lindalej.wordpress.com
Postat av: Rosa i Kattarp

Hej Charlott
Välkommen hem till det svala landet igen.
Grattis till dina framgångar. Jag ska ha pengar med till Chrisitna från Sara när vi träffas nästa gång.

2006-11-30 @ 15:09:15
Postat av: Pillan

Bra!

2006-11-30 @ 15:39:14
URL: http://www.plastikkirurgi-info.se/hudvaard/
Postat av: Mirre med Killian och poppy/poppe i maggen :-)

Ja du är så duktig så man vet inte vart man ska ta vägen :-) Kul att du är tillbaks. Kram Mirre

2006-12-01 @ 01:05:06
Postat av: Lotten

TACK för alla snälla och peppande kommentarer! Det är ju jättetrevligt att fa :)

2006-12-01 @ 20:04:31
URL: http://cmig.blogg.se
Postat av: MammaMia

Välkommen tillbaks! Verkar ju som om du har haft en underbar resa, inte utan att man blir lite avis ;)!

2006-12-03 @ 00:02:06
URL: http://barnsligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0