Rena julafton!

Lite julkänsla idag.... Jag kom ut i köket och möttes av den här synen, hi hi. Ja sa kan man visst se ut när man sitter pa pottan och pappa har varit framme och dekorerat.


pottschrat

Och sa blev det nytt rekord i paketpostande idag, 13 stycken! Jag var tvungen att ta ett kort innan dom skickades. Den lilla hustomten passade ocksa pa att vara med pa bilden.

simon och paket

I ett av paketen finns dom här 4 tröjorna. Dom är pa väg till en liten tjej som motsätter sig prinsessmodet, bra jobbat! Hon har redan 2 Cmig-tröjor och de har tydliget blivit sana favoriter att det nu behövdes ännu fler. Jättetrevligt tycker jag! :-)

till emilia

Och sa bildbeviset hur polkahängslebyxorna blev pa bebbe. Sa här:


polkahängsebyxor

Hur sköna som helst. Njä, vet inte om du far dom Vincent... he he. Nu vet jag vad som blir nästa projekt! Simon klarar sig nog inte en sekund till utan ett par egna sana här! Och sen far det nog bli nagra till försäljning ocksa. Men inte ännu, jag aker ju pa semester pa torsdag. Ska bli sköööönt! Lite paus. Det är därför det har varit sa mycket att göra pa sistone, alla beställningar ska ju helst bli klara innan jag försvinner i nästan 3 veckor. Det är Mexiko som drar. Den snälla mamman fyller jämt och har trevligt nog valt att fira det i Mexiko och inte i en gammal hembygdsgard nanstans. Mycket bra val tycker jag :-)

Bis später!


Kommentarer
Postat av: Sara

Han är väldigt söt det lilla livet! Du har alldeles rätt med att ha kiklingen på en sara-stor tröja (och inte body!), jag kan kanske beställa en sån av dig sen när du är tillbaka från semestern? Den är ju så himla fräck!

2006-11-07 @ 19:56:58
URL: http://sistersweden.blogspot.com
Postat av: MammaMia

De där polkabyxorna är vääldigt fina och jag tycker aaabsolut att du ska lägga ut sådana för försäljning :)!!!

2006-11-07 @ 21:42:21
URL: http://barnsligt.blogg.se/
Postat av: Lotten

O tack MammaMia! Ja det far jag ju ta och göra. Efter semestern sa blir det sana.

Och Sara. klart jag fixar kiklingtröja till dig!

2006-11-08 @ 00:04:45
URL: http://cmig.blogg.se
Postat av: Anna-Lena

Så söt kille:), och snygga polkabyxor.
Skulle oxå vela beställa en kiklingtröja när du är tillbaks från semestern?

2006-11-08 @ 09:43:00
Postat av: anna

men ååååå så fina kläder -vill ha allt :)!!!
får nog kika lite fler ggr & sen kanske beställa ?!
poklabrallorna är en favorit!!
mvh anna

2006-11-09 @ 17:21:43
URL: http://www.mammaanna.webblogg.se
Postat av: Klibbe-Klabbe

Keep up the good work! :)

2006-11-30 @ 15:39:22
URL: http://www.plastikkirurgi-info.se/hudvaard/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0