Vincents bralla

Simon har en kompis här i Hannover. Han brukar ha sin pappas snart 30 ar-gamla kläder och är superfin i dom. Men nu haller den lilla stackaren pa att växa ur favoritbyxorna och den förtvivlade mamman bad mig om hjälp. Sa nu är Vincents nya byxor ett faktum. Fast jag har saklart justerat dom lite, är ju aningens svag för muddar.... dom är ju sa praktiska och snygga! Och sa är hängslena justerbara i 2 lägen. Sa nu ska dom nog passa ett tag till. Det blev sa här:

vincents bralla

Nu väntar jag med spänning pa att Simon ska vakna och prova dom. Eller ja, han far gärna vänta liiiite, sa att jag hinner sova en sväng först.

Innan dess färdiggjordes 2 klänningar, och Simon är inte den som är den, han poserade glatt i bada :-)randig tunika med mössa     simon i gul klänning 92
Fast den ena blev mer tröja än klänning, tunika kanske den kan fa kallas. Med matchande mössa. Den var egentligen träning innan beställningsvaran, den gula klänningen till höger.

Nä,nu ska jag ga och sova lite.

Kommentarer
Postat av: Therese

GILLAR polkagristunikan! Skulle vara fin även med "sned" knäppning - är du med? Mot halsen.

FIN!

2006-11-06 @ 08:25:31
URL: http://www.rowas.blogg.se
Postat av: Sara

Hej Charlotte,
Bilderna på din blogg är ju verkligen underbara. Min favorit är bodyn med figuren som mest är ett öga och en näbb. Mycket gullig! Jag är imponerad.

Jag hoppas det är bra med dig, och att du trivs och sådär. Det var ju evigheters evigheter sedan jag såg dig sist, men jag har ju ändå lite koll på dig, genom oundvikliga rapporter via mammor.

Jag ska se till att skaffa en bebis snart, så jag kan köpa en sådan där body av dig! Fast det dröjer nog en liten stund till...

/Sara (Bonde, alltså)

2006-11-06 @ 09:23:29
URL: http://sistersweden.blogspot.com
Postat av: MammaMia

Vilka underbart fina polkarandiga hängslebyxor :)!

2006-11-06 @ 13:14:54
URL: http://barnsligt.blogg.se/
Postat av: Lotten

-Therese- Bra förslag med klänningen där! Det tror jag ocksa skulle bli jättefint. Kliar redan i mina syfingrar..... ;-)

2006-11-06 @ 19:42:41
URL: http://cmig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0