Missa inte malmö i helgen!

Ja jag har inget mer spännande att skriva idag än att påminna om den trevliga julmarknaden jag ska på i helgen, läs gärna mer på merkados hemsida. Den är igång kl 11-17, både lördag och söndag och adressen är Galleri Leonard, Claesgatan 8 som ligger nära Möllevångstorget.
Och förresten, lite kul var ju att jag fick ett mail från Danmark för några dagar sedan med en förfrågan ifall jag hade någon dansk agent man kunde kontakta :-) Det handlade om en butik som ska öppna snart och de var intresserade av Cmig-kläder, hade ju inte varit dumt att expandera till danmark!

God Lucia nu!

Kommentarer
Postat av: Anna

spanar på din blogg =) Nu har ju Maja växt ur sista bodyn, kikkling you know. Stor sorg, men den räckte läänge =)

Ha det gott och hoppas att allt funkar bra!

2007-12-14 @ 00:15:20
URL: http://annaslya.blogg.se
Postat av: Lotten

Anna
Ojoj, stackars maja! Men här finns fler ifall hon skulle få abstinens ;-)

2007-12-18 @ 19:41:17
URL: http://cmig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0