zu Hause

Ja jag är hemma igen efter en trevlig sverigetur. Tråkigt att man fick med sig en seg förkylning hem bara. Tänkte snart bli lite kryare från den och sedan tillverka några julklappar innan det blir jullov. Marknaden i Malmö var riktigt trevlig, det är alltid kul att träffa folket som köper mina grejer. Det var rejäl åtgång på de tjusiga thermotröjorna, alla tog slut! Verkar ha varit en helt rätt satsning där alltså, måste ha fler.... och fler färger! Detta kommer att åtgärdas efter jul. Och här i Hannover har alla arga hundar gått åt i min bästa affär, de verkar ha blivit lite inne, kuligt! Göra fler... de är ju riktigt trevliga :-)



Tschüß så länge!

Kommentarer
Postat av: Rosa

Hej på dig.
Jag som ska till Skepparkroken i morgon fredag. Jag som trodde att jag skulle hinna med o träffa Simon innan ni gav er iväg mot hemmet igen.
God Jul o Gott Nytt År

2007-12-20 @ 22:03:16
Postat av: martina

Hm undra om det var min förkylning som ni fick med er hem, den verkar nämligen äntligen ha lämnat mig.... ;-)

Guten Weinacht, eller vad det kan heta... (säger hon som läste tyska i sex år och bara kan ordet Telefonzelle, som knappt inte ens existerar längre i o m att alla har mobiltelefon nu för tden.. ) !

kram och gos

2007-12-21 @ 10:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0