T-shirtbutiken

Jaaaaa! Nu är mina grejer äntligen upplagda pa T-shirtbutiken. Da statar hela lilla familjen som modeller där ocksa :-) Det var en nagot nervös väntan innan de hamnade rätt. Jag skickade mitt största paket nagonsin nagra dagar innan jul, och det tog lite mer än 3 veckor innan det var framme.....! En nagot nervös Lotten där ett tag kan jag erkänna. Än sa länge har ju aldrig nagot kommit bort i posten (pepprar lite här) och det hade ju varit en attans otur om det här 6-kilospaketet fulladdat med läckra tröjor skulle bli det första. Men, efter lite efterforskning och klagning hos tyskarna sa blev det som tur var aterfunnet och glad var jag när jag fick mail fran butiksinnehavaren att tröjorna nu hade kommit fram, phu! Fa se om folk shoppar loss pa dom nu da. Jag gillar den svensktyska beskrivingen av mitt märke, killen verkar ju lite slängd i tyska!
Nä, nu ska jag knapa vidare här. Men jag far väl slänga in en bild ocksa först sa inlägget inte ser sa torrt ut :-)
jag i grön player

Den här kan man numera köpa i ovannämnda butik. Aaaah, den är sa snygg! Tusan att jag redan har försett mig med 4 st playertröjor.... Far nog ta och halla igen där lite :-)

Kommentarer
Postat av: martina

Hm det låter inte dumt att va textildesigner... säger hon som faktiskt gick den utbildningen men tyvärr fastnade i rollen som den superseriöse arkitekten. Men det kanske krävs ein kind (eller vad det kan heta?) så att man har någon att prova på.. barnkläder ÄR roligare än vuxenkläder.

Kramar

ps. inatt drömde jag att vi var i Tanzania/Ängelhåla och du hade glömt din solkräm men jag hade några klickar kvar, men då dök GeorgeW Bush (som tydligen var lite polare med dina föräldrar (??!!) och ville ha det sista av solkrämen, då satte vi igång att planera att vi skulle ha ihjäl honom.

Hm man skulle kunna tro att jag börjat äta Lariam men det har jag inte..!

2007-02-05 @ 09:37:14
Postat av: Sussi

Va fin du är!!
Skoj att tröjorna är ute i etern nu! Hinner du m ditt vardagsliv eller får du anställa snart!?? :)

Ha en fin dag!

2007-02-05 @ 10:55:14
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Anna-Lena

Vilken tur att tröjorna kom fram!!
Ha en bra dag!

2007-02-05 @ 12:17:33
URL: http://annalena.webblogg.se
Postat av: Lotten

Martina
Ja, det är inte dumt! :-) Hur kul som helst. Jag hade nog inte trivts sa bra med fasta tider och sitta pa ett kontor... tur att Simon kom och räddade mig där. Han är en alldeles enormt gigantiskt stor inspirationskälla ju! Kul med George, haha! Kram!

Sussi
Tack :-) Simon ordnar sa att jag hinner med lite vardagsliv. Det gar inte sa bra att jobba pa dagarna när han är med. Da säger han till, du vet nog hur övertygande en snart 1,5-aring kan vara ;-) Fast det maste ju erkännas att det blir lite daligt med sömnen ibland...

Anna-Lena
Ja visst var det! Var lite nervöst där ett tag.

2007-02-07 @ 04:12:58
URL: http://cmig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0