Nyskördat

Godmorgon!

brun luvtröja
Jag maste bara fa visa en del av nattens skörd. Det är en väldans tur att Simon redan har en brun luvtröja, annars hade jag nog inte klarat av att skicka iväg den här ;-) Den ska till en mycket trevlig kund som har lagt in specialönskemal.

Det kommer ju in manga önskningar nuförtiden och en av dem är kombon rosa-brunt. Verkar poppis. Sa jag fick ju böja mig för folket och ga ifran en av mina principer och göra dessa tjejbrallor. Men visst är Simone snygg i dem! :-) Ännu bättre var det med den rosa t-tröjan med brunt fiat polski tryck till, men bilderna blev tyvärr inte sa bra sa det far ni tänka er själva.
tjejbrallan

Sist men inte minst. I lördags kom det en hop av de trevliga medväxande bodysarna fran Jako-O (tyskt kvalitetsmärke och de har nog inte tänkt att man sky trycka nat pa dem men vad gör det). Nu finns det i alla fall Fiat Polski-tryck pa nagra av dem och det blev fiiiint. Och Emma, en av dem är reserverad till Nemo och ska saklart fa en kikling pa sig!!
fiat polski body

Nu aterstar bara att önska en härlig mandag!!!

LITE UPPDATERING
Jo, jag har fatt klara indikationer pa att det INTE är tjejbyxor utan experimentiella unisexbrallor! Sa jag tar tillbaka det jag skrev förut och konstaterar att Cmig inte har avvikt fran nagra principer, phu, skönt! :-) Jag tyckte väl att Simon blev ovanligt tjusig när han provade brallsen ;-) Dessutom har min lilla snygging hunnit vakna och provat luvtröjan här ovan, och det maste ju bara ocksa vara med:
simon provar luvis

Kommentarer
Postat av: Sussi

Jisses så fint - har faktiskt tjatat på AnnaLena att jag skulle höra om brun/rosa byxor :)
MEN, med cerise mudd! Finns den att få??

Sen en cerise tröja m Fiat Polski till vore inte dumt ;)

Ha en fin dag!!

2007-01-29 @ 08:14:36
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Anna-Lena

Va fint!! Förstår att det är poppis.
Och luvtröjan är ju kanon!!! Jag älskar brunt;)
Ha en trevlig dag!

2007-01-29 @ 09:06:53
URL: http://annalena.webblogg.se
Postat av: Yogini

Jag blir så glad och inspirerad av att följa din blogg! Kläderna är så otroligt fina och din arbetarglädje smittar av sig! Nu längtar jag hem till efter jobbet så att jag kan fortsätta med mina projekt! Önskar dig en glimrande dag!

2007-01-29 @ 09:07:19
URL: http://yogini.blogg.se
Postat av: Emma

åååååååååååååååh! Du är fenomenal!

2007-01-29 @ 10:59:56
URL: http://emmasdesign.se
Postat av: Tjatter

Luvtröjan är underbar - vad tar du för den? Sen skulle jag så gärna vilja beställa ett par byxor om det går (hur gör man?). Ett par oreanga (?böjning?) med bruna muddar, stl 80/86. Lillebror har polkabyxorna, men blir så glad av att se honom i dem :-)

2007-01-31 @ 11:28:50
URL: http://tjatter.wordpress.com
Postat av: Sassamamma

Jag har fått fint paket idag, bild kommer på bloggen imorgon eller någon av de närmaste dagarna :-))).

2007-01-31 @ 15:17:38
URL: http://kladerochprylar.blogspot.com
Postat av: Josefin

Har en liten fråga angående C mig, gör du dessa märken själv? Var du tvungen att ta patent för namnet?

2007-02-01 @ 18:41:03
URL: http://jottan.blogg.se
Postat av: Lotten

Sussi
Oj, det later som om det är lika bra att beställa 8 meter cerice da ;-) Bara till dig!!! :-) Nu har jag fatt hem muddprover ocksa, sa det blir nog en tygbeställning imorgon tror jag.

Anna-Lena
Nääääääää, gillar du brunt? ;-) (visst är det fint!)

Yogini
Oh sa trevligt att höra! Tack!

Tjatter
Jag mailar snaaaart! (när jag har kommenterat färdigt da)

Sassamamma
Vad kul att du är nöjd!! Jag kommer lätt att halla utkik efter bilderna! :-)

Josefin
Jag har designat loggan och sen fatt den gjord pa de sma orangea lapparna at mig. Dessutom har jag skyddat den hos patent-och registreringsverket. Vet inte om det är nödvändigt, men för att vara pa den säkra sidan sa. Vill ju inte att nan kommer och snor min lilla bild och mitt namn!

2007-02-01 @ 23:04:33
URL: http://cmig.blogg.se
Postat av: Helena

Hej Lotten.
Snygg luvtröja. Jag är precis hemkommen från Marocko och där bar de berbiska männen just hellånga luvtröjor (snarare luvkaftaner). Med samma spetsiga luva som dina luvor.
Kramenfrån:helena
ps. "din tanzaniakanga" fick följa med tillbaka till Afrika. ds.

2007-02-02 @ 15:36:07
Postat av: MammaMia

Gillar de exprimentella unisex byxorna liksom den söta luvtröjan!! Igår kräktes Miniman upp en stor portion köttfärssås och spagetti på sin Fiat polski tröja sedan han stoppat handtaget till en marackas (stavas det så?)i halsen. Tur att fläckarna gick bort i tvätten!! Var lite nervös där ett tag.

Kramar!

2007-02-04 @ 20:04:21
URL: http://barnsligt.blogg.se/
Postat av: Lotten

Helena
Later härligt med Marocko!!! Jag vill ju ocksa!!!! :-) Det förklarar varför ingen har svarat hos dig när jag har ringt som en galning den senaste veckan :-) Da provar jag igen snart! Kram!!!

Mammamia
Oh, vilken tur att miniman och tröja klarade sig! Ja sas med tomat i är inte nadig....
Kram! :-)

2007-02-05 @ 04:33:58
URL: http://cmig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0