Nytryckt

Nu har det saklart tryckts i massor! :) Dan har gatt at till att ösa upp massa färska saker pa tradera. En Fiat Polski-luvtröja har redan blivit budad pa, trevligt!

De färgglada linnen blev hur bra som helst! Jag vill ha alla! Hehe. Sa himla kul att jobba med lite mer färg, det är jag inte van vid. Jag försökte mig pa stig pa de ribbade linnena ocksa men det blev ingen höjdare sa jag far väl rea ut dom pa tradera sen framat sommaren.
Fiatlinnen i mysiga färger

Oj, nu blir det ju bara Fiat Polskibilder märker jag för här kommer en till, Simon fick posera i en ny röd tröja och olivbyxor med gul mudd. Det blev finfin kombo.
olivbyxor o röf fiat polski

I leveransen fanns det lite ekologiska grejer ocksa. Jag testade med bodysar och mössor och dom är hur fina som helst. Trevligt med naturvitt. En san blev ocksa upplagd idag.
kiklingbody ekologisk

Och sa matchande mössa till det saklart!
ekologisk kiklingmössa

Nä, nu ska jag baka äppelkaka. Önskar alla en finfin kväll! /Lotten

Kommentarer
Postat av: Anna(snisken)

Hallå igen!!! Ville bara säga att Fiat polski-Luvtröjan är helt underbart fin. Folk här hemma frågar VART har du köpt den så himla fin:). Undrar om den finns i str 104 för brorsan skulle vilja ha en lika dan?? Åter kommer när barnbidraget ramlat in med lite beställningar har blivit helt såld på c mig Tack för att dina urläckra kläder finns/Anna

2007-01-07 @ 22:57:41
Postat av: Lotten

Anna, vad jättekul att höra!! :) Du har ju världens första ocksa, trevligt att den gör succé! Och du, jag har färdigtryckt 104.a ocksa. Inte ska storebror behöva ga utan :)

2007-01-08 @ 02:07:19
URL: http://cmig.blogg.se
Postat av: Sussi

Åh va fint alltihopa :)
Simon är så tjusig i senaste stassen!!

2007-01-08 @ 07:57:34
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Anna(snisken)

Hej! Gud vad bra att det finns en 104 då vill jag ha den skulle också vilj ha ett par svarta velour byxor i str 86 men jag måste invänta lite nya stålar. Mvh Anna

2007-01-08 @ 08:44:23
Postat av: Anna-Lena

Ååå va fina! Simon är verkligen en tjusig modell:)

2007-01-08 @ 09:16:54
Postat av: Emma

Hej gullis!

Nu tar du och omedelbums skickar en kiklingmössa till Nemo! Han KAN inte vara utan! Hur var betalar jag?

2007-01-08 @ 13:45:34
URL: http://emmasdesign.se
Postat av: Emma

och ekologisk ska den va....

2007-01-08 @ 13:46:05
URL: http://emmasdesign.se
Postat av: Kajsa Oehm

holy bananas! Jag tror du är en riktig speedy Lotten!
Vad fina grejer och särskilt det nya kyckling trycket underbart!
Kram

2007-01-08 @ 15:05:27
Postat av: MammaMia

Åh vad jag gillar de färgglada linnena :)! Riktigt mega-mycket! Minimannen är också väldigt fin i sin Fiatpolski tröja :)!

2007-01-08 @ 21:49:28
URL: http://barnsligt.blogg.se/
Postat av: Lotten

Anna
Stalningsinväntning är lugnt. Jag lägger undan en brun luvis till dig sa länge sa den inte rakar slinka med nan annanstans. Och byxor gar saklart ocksa att ordna!

Emma!
Oh, nä Nemo kan nog inte vara utan en Kiklingmössa manga sekunder till ;) Jag far helt enkelt ta och trycka en till och det illa kvickt!

Alla ni ndra, tack för trevliga och peppande kommentarer!! :D

2007-01-09 @ 10:56:11
URL: http://cmig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0