Nytt ar

Just det. Nu är jag tillbaks efter julande och vilande och allt det där. Vi tillbringade julafton och nästan hela veckan efter i Würzburg hos Simons farmor och farfar och det var saaaa skönt. Fint med barnpassning och utsovning :) Dumt nog resulterade allt detta slapperi i en otrevlig och intensiv insjukning sista dan, dvs dan innan nyar. Blä. Det var riktigt illa nagra dagar med kulmen pa självaste nyarsafton, men nu är det bättre igen. Jag har inget jättespännande att skriva idag eftersom jag inte har hunnit göra sa mycket ännu. Men efter att ha läst Mammamias inlägg om att jag borde komma tillbaka blev jag ju sa glad att jag visst var lite saknad sa ni far ett nonsensinlägg i brist pa annat :)

Här kommer först och främst den utlovade bilden pa min tysk i sin nya tröja. Han blev jättejätteglad och superöverraskad :) Tycker att det börjar bli dags att tvätta den nu bara, hehe. Den har suttit pa manga ganger sen uppackandet!

Christoph i julklappströjan

Och sa Simon i full fart vid klappöppnande. Han har precis mottagit en tjusig trälastbil med klossar och en pyjamas fran moster.
julsimon

Var ju lite i valet och kvalet där ifall han skulle fa uppleva sin livs andra julafton iförd galet mycket polkarandigt eller köra pa den lite flottare linjen med svarta manchesterbyxor. Det blev manchester men här kommer ända den andra möjligheten för den var ju ocksa rätt sa trevlig.
polkabysor o mössa

Mmmm, och sist men inte minst. Lite reklam för en urtjusig kiklingbody som lades upp pa tradera igar. Nu har jag bara 2 poäng kvar till ny stjärna, tjoho! :)
kiklingbodyn


Och dom här tjusiga kreationerna i olivgrön velour ligger ocksa ute. Mössan och byxorna alltsa.
olivkläder och räv

Jag maste fa morra lite ocksa. Mina Cmig-loggor är nästan slut och förutseende som jag är (alltid...not) sa beställde jag nya innan jul. Det är nämligen 3 veckors leveranstid pa dom. Passade pa att dra till med 2500 stycken ocksa när jag ända var i farten för att fa slippa befatta mig med dom pa mycket länge. Men nej! När jag hämtade ut paketet pa posten igar sa visade det sig att alla hade fel färg. Grrrrr! Trögon! Inte kul. Hoppas dom fixar nya at mig illa kvickt. Trist att det nästan alltid blir nat fel när man beställer grejer. Naja. Den nya tröjleveransen är pa gang i veckan i alla fall hoppas jag. Far se fram emot den istället!

Ha en finfin dag!
/Lotten


Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Kul att du är tillbaks:). Fina foton & kläder. Är det en ny grön färg? ( det är inte samma som Jonathan har på sina byxor, eller?)

2007-01-03 @ 11:07:33
Postat av: MammaMia

Härligt att ha dig tillbaks här :)!!
Visst är det konstigt att man alltid ska bli sjuk i samband med ledighet!? Det var samma för mig vid jul och nyår. Simon är ju bara så söt :)!

2007-01-03 @ 22:46:01
URL: http://barnsligt.blogg.se/
Postat av: Emma

Vilka toppenfina bilder!
Ha! C var riktigt snygg i det där mästerverket till mjukiströja. Här har det varit sjukt också minsann. Både Emmamamman och Nemoploppen. Simonpappan har klarat sig finfint och har således tagit hand om oss snörvelhostare. Idag har jag rivit tapet i nya "ateljén"... peppad på att komma igång på riktigt... vi ska bli friska först dock. Kramar på er!

2007-01-04 @ 22:08:38
URL: http://emmasdesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0