Klarrrt!

Nu är storleveransen till Harmoni Barn i Lund klar, sa trevligt! Var precis pa dagliga postturen och skickade iväg det hela. Roligt att leverera till sin gamla hemstad! Sa här ser det ut:

leverans   

Saklart var jag tvungen att fixa sma tjusiga lappar att ha pa alla kläderna, men fy 17 vad det tog tid! Ägnade nog 3 timmar inatt at att skriva ut, skära, knyta och pyssla ihop dessa sma grejer. Maste hitta nan bättre lösning där... Men fina blev dom och det känns roligare att skicak iväg grejerna med dem pa. Tänk om nan man halvkänner i Lund hittar dem och känner igen :-)

Under tiden som de här grejerna gjordes har det trillat in 2 beställningar till fran affärer! Det gar ju galet bra :-) Jag har även bestämt mig för att inte ta emot nagra fler beställningar pa grejer som tröjor, klänningar och sadana grejer eftersom det tar för lang tid och jag hinner helt enkelt inte med allting just nu. Det är lite jobbigt att ga omkring med ständigt daligt samvete för att man vet att folk väntar pa grejer ocksa, sa hädanefter tänker jag bara ta emot beställningar pa byxor och tryckta grejer. Men jag gör saklart saker till de som jag redan har lovat! Och sa kanske nan specialare da och da när jag har tid och lust. Som det är nu har jag nästan 0 fritid, all tid gar at till det här eller att passa sonen eller sova lite ibland. Därav :-)

Önskar alla en trevlig kväll!!! :-)

Kommentarer
Postat av: Mirre

Klart du ska ha fritid :-) Du är bäst ändå!

2007-03-20 @ 21:58:23
Postat av: Sussi

Harmoni Barn älskar jag!
Var in i Malmös butik 4 dagar i rad när jag var där.... i fyra dagar ;)

Kalasaffär!!

2007-03-21 @ 09:13:22
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Yogini

Kul! Grattis till alla beställningar! Lapparna är urtjusiga!

2007-03-21 @ 13:29:56
URL: http://yogini.blogg.se
Postat av: Anonym

Urtjusiga lappar! Bra att du tar det lite lugnt, sova är inte ett dugg överskattat!

Min bebis har kletat majspuré över hela sina fina CMig-brallor idag :).

2007-03-21 @ 15:18:29
Postat av: Lotten

Mirre
Tack! :-)

Sussi
Oh, later som du ör ett stort fan och att det är rätt ställe att vara pa, trevligt!!!

Yogini
Tackelitack! Genast känns allt lappyssel all möda värt :-)

Och du utan signatur
Jag har pa känn att de majskletiga Cmigbrallorna är svarta med bruna muddar, men helt säker är jag inte :-) Instämmer helt i kommentaren att sova maste man ibland!

2007-03-22 @ 00:45:34
URL: http://cmig.blogg.se
Postat av: Linda

Men åhhh! Harmoni Barn i Lund har dina saker!? Underbart! Har försökt att vinna nåt på Tradera, men misslyckats hittills. Nu ska jag gå och köpa nåt istället! :-D

2007-03-27 @ 22:36:39
URL: http://[email protected]
Postat av: Marie

Hej!
Vad kul att se sina brallor innan de lämnade dig! Två av dem köpte jag ivår till min grabb på Harmoni barn. Vi älskar dem verkligen. Ska i dagarna kolla om de har några kvar till dottern!!

2007-06-27 @ 23:24:02
Postat av: Lotten

Marie
Trevligt att du har hittat hit :-) Hoppas du hittar fler byxor, annars är det bara att lägga in en specialbeställning hos mig :-) Ha det gott!

2007-06-28 @ 14:52:21
URL: http://cmig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0