Seeeeeg

Oj vad dalig jag är pa att uppdatera nuförtiden. :-) Ja, det här händer: ny tröjleverans i fredags. Numera har jag även tröjor för större barn! Lang och kortärmade. Och sa lite nya färger i största allmänhet. Vad sägs om svarta, gröna och gramelerade bodys? Och sa en test med klänningar, aaaah. de blir underbart fina till sommaren! Simon är som vanligt ovanligt snygg i klänning:

rosa kl?nning

Den är lite stor (92/98) men man ser ju lite i alla fall. Den aker nog ut pa tradera ikväll för att kolla efterfragan.

O jippi! Jag har fatt in en beställning fran en affär i Lund. Trevligt trevligt!

Ja nu är man ju gräsänka i en vecka, och jag är ropad pa, sa, hej sa länge :-)

Kommentarer
Postat av: Sussi

Men ååh vad fin han är Simon :)!!
Fick du några bruna tröjor??
*nyfis*

2007-03-05 @ 15:33:31
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Jennie

Men så bedårande han var i klänning! :) Känns som det är dags för en uppdatering i tyg-lagret nu. Går ju inte att hålla reda på allt du har nå längre. Fota o visa...

2007-03-06 @ 13:34:14
URL: http://albinomalva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0