ivar :-)

ivar o simon

Ojojoj, vad mycket det finns att göra här!!! Jag hinner inte ens uppdatera bloggen :-) Eller ja, tar mig inte tid till det. Far ju försöka stjäla lite tid till fina familjen ocksa. Senaste dagarna har det varit massa helg och fint väder, och da maste man ju ga pa promenix och sadana grejer.
En bra grej som hände nyligen var att ivarhyllorna kom hem! Jaaaaaaaaaa! Sa underbart att ha överblick över alla de otryckta tröjorna istället för att ha allting nerpackat i lador och försök till att ha dem i huvudet. Hmmm, förstod man det där?
Och sa har det varit massa jobb med det där multicarprojektet jag har skrivit om tidigare. Tröjorna blev jättefina! Far allt ta och slänga in lite bilder pa det.. sen nan gang, hehe. Beställningar rullar in som vanligt och nya affärer hör av sig, sa fragan är hur man ska hinna med allt??  Jag vill ju inte säga nej till affärerna, det är ju supercoolt att de vill köpa in mina grejer. Och de trevliga privatkunderna vill man ju inte heller bli av med :-) Resultatet blir att jag kör pa som vanligt och sa rakar en del ut för langa leveranstider.
En affär i Hannover har tom hört av sig och vill shoppa saker direkt, första gangen! Annars har det bara varit pa kommision här. Trevligt med lite ändring pa det. Jag har bestämt mig för att inte ge mig in i fler kommisionsaffärer nu, känns som om det inte behövs längre.
Min svarta färg är slut, illailla. Hoppas det kommer ny snart. Och sa väntar jag pa en tygleverans fran ny leverantör, hmmm, väldigt mycket langsammare än de andra tydligen. Men sen blir det grönt och starkare turkos. Och nan ny mudd som jag inte kommer ihag. (är ju sa länge sen)
Jahapp, och nu? Jo, nu tänkte jag kila iväg till ett bagari och shoppa lite Brötschen till mina ännu sovande killar :-) Kanske blir nan timmes sömn sen innan affärskillen kommer hit och kikar tröjor. Och ifall nan har nat bra förslag pa rationalisering sa är det bara att slänga in! :-D

Kommentarer
Postat av: Mirre

Hello...

Min bästakompis heter Ivar! :-) Kramis.

2007-05-02 @ 16:18:42
URL: http://kaksi.blogg.se
Postat av: Jennie m malva

Hejsan hej. Oj så fina kläder, shorts var ju dötufft!! Jag har varit utan internet sen mitten av april, kanske har du saknat mig..? Måste bara berätta. Idag var jag på Vårmässan här i Luleå, Rumba hade en monter där. Och gissa vad som låg där på bordet om inte en massa CMig-linnen i rött. Oj så snygga och oj så kul att se kläder från "min" designer så där... Jättekul. Berättade allt om dig för min kompis som var med. Hoppas allt är bra med er och att du inte jobbar ihjäl dig, kul med jobb men kan förstå att det är svårt att hinna med ibland. *kram*

2007-05-04 @ 19:41:54
URL: http://albinomalva.blogg.se
Postat av: sussi

Såg dina kläder på Hantverksmässan i Luleå idag :)
D var rumba som sålde!
Finfina linnen...

2007-05-06 @ 21:07:22
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Jessica

Åhhh..va skoj att ni har sett min monter på mässan!

2007-05-09 @ 17:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0