I fas

Underbart! För första gangen sedan hur länge sedan som helst sa är jag i fas. Dvs, beställningar som kommer in avverkas direkt. Mycket trevligare för både mig och kunder. Få se hur länge det håller sig bara, jag antar att det blir aaaningens mer att göra innan jul där. Så före att vara lite förutseende, ifall någon sitter och grunnar på en julbeställning så får man jättegärna komma med den redan nu!! :-)

Och förresten, numera finns här rosa bodys, de har frågats efter. Några är redan klara med kiklingar och snigelkottar.

Och så bara några exempel på nya lite bättre bilder:

                   

Måste kila, min privata kock kallar från köket!!

Uppdatering
Några till bilder bara. Bodyn finns i stl 68-86, här stl 86 på en 85cm-lång snygging.
 

Kommentarer
Postat av: Karolina

Skulle du kunna lägga upp någon bild på en rosa body med snigelkott på? Finns den med brunt tryck eller original? Upp till vilken storlek?/Karolina

2007-11-05 @ 22:13:03
Postat av: Botilda

Å, Sprallin är så fin, så fin i sin snigelkottröja! Mössan får ligga till sig till något varmare dagar, men storleken ser ut att hålla länge så det är inga problem (bara lite trist att inte använda nya saker omedelbart).

Klappa mage? Grattis!

2007-11-06 @ 13:47:43
URL: http://www.tildetextil.blogspot.com
Postat av: Helena & MaiCarin

Hej hallå på dig.
Vi har kikat genom Chickenpox's fönstret på dina byxor och tröjor. Det ser superproffsigt ut. Må så gott.
Kram från Stockholm.
ps. Ska bli skoj att se din produktkatalog.

2007-11-08 @ 12:43:37
Postat av: Lotten

Karolina
Uppdaterat med bilder och info :-)

Botilda
Trevligttrevligt att tröjan gillas! Och mössan passar säkert i vår också, attans att ni har det för kallt redan.

Helena & MaiCarin
Ooooh, kära stockholmsvänner. Vilken tur att jag har spanare där :-) Hoppas ni har det bra! Kramar från tyskland

2007-11-08 @ 18:36:35
URL: http://cmig.blogg.se
Postat av: Jennie m malva

Hej Lotten. Hur är läget? Jag skulle nästan behöva beställa ett par nya skinntofflor av din kompis. De som Malva har börjar bli på gränsen till för små, vi använder dom VARJE dag och ÄLSKAR dom. Har hon fått nån sida än din kompis? Tänkte kanske beställa så dom kunde komma lagom till jul, kan du höra om det går för sig? Vill nog ha ny design tror jag... Men jag velar.

Hör av dig. *kram*
p.s Kina var SKITHÄFTIGT och din mamma är supertrevlig och en riktigt cool kvinna!!

2007-11-11 @ 18:57:05
URL: http://albinomalva.blogg.se
Postat av: Lotten

Jennie
Jag har kollat läget och mailar så fort jag får svar, men det ska säkert gå att ordna! Här är allt frid o fröjd och det glädjer mig att Kina var suveränt :-D
Kramar!

2007-11-13 @ 14:52:46
URL: http://cmig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0