Etiketter tack!

Hmm, att man aldrig är förutseende nog och beställer nya etiketter i tid... Har bara 2 kvar så jag hoppas verkligen att de kommer snart! I förrgår skickades en stor leverans iväg till ny affär, Nodi & Dodi i Trelleborg och nu är jag i full gång med nästa beställning som ska till ännu en ny affär, denna gång i Stockholm.

image460

För övrigt, jag har förstått att lila är helt rätt just nu (inget man märker i Tyskland) så japp, här finns lila velourtyg!! Än så länge har det bara gjorts beställningar till affärer av det och jag har inte hunnit fixa några snygga bilder. Men här är några kombos ändå så länge, lila-orange är min favorit, så tjusigt!

 


Beställningen jag håller på med nu är extra kul eftersom det ska vara massor av byxor och i så många färgkombinationer som möjligt :-) Trevligt, då kan man testa lite nytt och fixa schyssta bilder på dem också innan de åker iväg.

Tschüß för nu


Kommentarer
Postat av: Helen A

Lila/orange låter onekligen som en fräck kombo :-)

2007-10-18 @ 23:48:39
Postat av: martina

mmm snygga!

2007-10-22 @ 09:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0