Höst

Börjar bli dags för ett nytt inlägg nu kanske? Rävlingen har hunnit bli 2 år och förärades dagen till ära en urtjusig, tadaaa, fiat polski luvtröja! Han blev såklart helsnygg vilket bevisas här där han är ute och går på självaste dagen:


 

Här finns ett litet lager av dessa finfina skapelser ifall någon skulle vara intresserad. 290 pix + 40 i porto är priset och de finns i brunt, svart och rött. Svarta och röda i stl 86-104 och de brunai stl 56-104, flera stycken samt även några få i ännu större storlek. Detta är helt enkelt det ultimata plagget!! Används flitigt här hemma.

  

Och så har det blivit lite testbyxor av de nya tjusiga tygerna som presenterades för ett tag sedan. Rost med brun mudd och petrol med svart, mycket najs! Tyvärr syns inte den sistnämnda så, svårt att fixa stilig bild på den så här mitt i natten. Men kanske någon som behöver?

 

Måste gå och lägga mig nu efter massor av syende på byxor till Rumba, tänkte ju att de ska hinna bli klara den här veckan. Gute nacht.

Kommentarer
Postat av: Linda Lej

Vad kul att det går så bra för dig, det är du verkligen värd!
Var är det du säljer idag?
Själv har jag äntligen fått lanserat mitt klädmärke och min webbutik, det har varit mycket jobb men det är roligt att se att folk uppskattar ens design.

2007-10-04 @ 12:54:25
URL: http://www.lindalej.com/blog
Postat av: Tea

Vilka fina grejer du gör! Jag blir helt inspirerad. Kul att se att det går att lyckas. Jag håller på och ska trycka upp min första egna kollektion på fabrik och man har ju sina tvivel ibland på hur det ska gå. Härligt att läsa om någon som det verkligen går bra för!

2007-10-04 @ 21:28:08
URL: http://www.lillahunddesign.se
Postat av: M.

söt liten kille, haha!

2007-10-06 @ 16:21:43
URL: http://stiernfall.blogg.se
Postat av: Lotten

Linda Lej
Vad fina dina grejer är!! Jag är riktigt imponerad och ser framför mig hur snygg min lille skrutt skulle vara i ett par sådana där rutiga bralls :-) Jag säljer mina grejer till en massa trevliga privatpersoner som har hittat mig på olika omöjliga håll, och så till butiker som står listade här på kanten. Lycka till vidare!
Tea
Tacktack :-) Hoppas det går fint för dina fina tryck också. Lycka till!
M.
Ja han är tjusig :-)

2007-10-07 @ 19:24:44
URL: http://cmig.blogg.se
Postat av: Mirre

Du, det verkar som Killian växer massor på längden nu och helt plötsligt är vi i behov av bralls :-)Hör av mig till min favorit så fort det vankas pengar... Cmig kläderna är fortfarande det som används mest här hemma...KRAM

2007-10-07 @ 23:29:15
Postat av: Lotten

Mirre
Ah, jag sitter här och väntar tills du är redo :-) Heja Killian!! Klart snyggaste killen ska ha tjusigaste kläderna ;-) underbart att de står sig i hans för övrigt så snygga garderob! :-) KRAM!

2007-10-08 @ 20:11:50
URL: http://cmig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0