56 byxor

Idag, äntligen har de 56 byxorna blivit klara som snart kommer att styra kosan mot Lund. Det kändes fint när sista sömmen var sydd. Under tiden som de har tillverkats har det strömmat in 2 nya rätt sa stora affärsbeställningar och 2 jätteintresserade nya affärer har hört av sig, sa det hela gar helt enkelt galet bra!! Jag är i ständig chock :-) Ikväll blir det ett sista ryck med en massa privatbeställningar innan jag tar timeout i 2 dagar. Imorgon fyller nämligen min lilla modell och inspiration hela 2 ar och detta maste naturligtvis firas med buller (eller snarare bullar) och brak! Dagen därpa kommer ocksa min kära herr tysk hem fran langresa vilket saklart ocksa är en bra anledning till lite paus. Och nu väntas det besök här, trevlig helg pa er!

56 byxor

Kommentarer
Postat av: Wilma med Vide-Lee

Oj, det var en rejäl hög med brax! Du ligger i! :o)

2007-09-22 @ 20:41:10
Postat av: Ann Edin Nyrén

Stort Grattis till Simon på sin stora dag..hela 2 år! Tänk vad tiden går!
Ha det gott!
Ps det var en rejäl hög med byxor...kul att det rullar på och att fler får chansen till så fina kläder.

2007-09-23 @ 08:39:18
Postat av: Johanna

Hej! Hur gjorde du för att börja göra egna tryck? Jag har tänkt göra det också, men hur ska ja gå tillväga? har du några tips? Dina kläder är skitsnygga!!

2007-09-23 @ 18:43:27
Postat av: jennie m malva

Herre Jisses va du syr tjejen!! Imponerande, fattar inte hur du hinner med. Kul att det går så bra för dig.

2007-09-25 @ 09:13:54
URL: http://albinomalva.blogg.se
Postat av: martina

oj två år ! - tycker inte det var länge sedan han låg på köksbordet i ängelhåla och sov med sin drake på magen... hihi

2007-09-25 @ 16:32:18
Postat av: Lotten

Tacktack för alla grattishälsningar, jag har meddelat föllsekillen!
Johanna
Jag gick på grafiklinje på folkhögskola och lärde mig det hela där. Det bästa är kanske att snoka reda på någon kurs eller så? Man måste ju ha något ställe att preparera ramarna på, massa kemikalier och lampor och grejer där, så det funkar inte hemma. Eller kanske börja med schablontryck. I så fall är det bara att skaffa sig en ram och sätta igång o skära och sen trycka direkt. Lycka till i vilket fall! :-)

2007-10-04 @ 02:23:09
URL: http://cmig.blogg.se
Postat av: MammaMalin

Kul omsving du gjorde på 'buller och brak'. Kan inte låta bli att utveckla det hela ännu mer: Gör om braket till bak, så har du 'bullar och bak'!

Skämt åsido nu. Jag gick in här därför att jag köpte ett par av dina byxor av en av dina superstora fans: Jeans-snickarbyxor med en liten vit figur tryckt på bröstfickan. Helt fantastiska och numera favoritplagget på vår 1-åriga tjej här hemma. Jag ska nog ta och skicka en bild till dig någon dag. Det kan ju vara kul för dig att se dina kläder på andra barn, tänkte jag. Jag tänkte att jag skulle spana in fler av dina kläder och utvidga Sofie's garderob med dina coola kreationer.

...så nu ska jag surfa i bloggen! Jippi!

Mvh,
/Malin

2007-10-16 @ 11:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0