soligt

Aaaah, det är sommar igen! I alla fall nu i helgen, och i Tyskland. Detta firades med lite snigelkott- och bilofanttryckning som ni ser här:

Det finns helvita langärmade tröjor, svart/vita med 3/4-ärm och gra omlott langärmad. Nagra bodys blev det ocksa. Och sa massor av mössor! De är helt perfekta nu till hösten, kanske det far lov att vara en? Här finns naturvita och rosa i stl XS, S och M. Och sa stl 3-18M i grönt (som för övrigt är ny färg! testade med kikling där ocksa) ljusbla och naturvit.

   

  
  

Bilofanten tänkte jag göra med rosa eller senapsgula hjul, bara att välja där.

Söndagen har tillbringats pa marknad här och det var trevligt och gick hyfsat bra. Nagra byxor av de nya tygerna har det tyvärr inte hunnits med ännu, har ju fortfarande en sadär 35 byxor kvar att göra till en affär, det gar inte pa ett kick. Ett lass har akt iväg till affär i alla fall och det känns bra :-)

Helt galet förresten. Jag var pa utflyttningsfest i fredags hos trevliga kunder som beställer massa tröjor fran mig. De som ska aka till afrika med en liten bil (Multicar) ända fran Tyskland. Och ca 30% av besökarna hade tröjor pa sig som jag har gjort. Hihi, det ser man inte varje dag, kul var det!

Nä, om man skulle försöka hinna sy lite...?


Och förresten, Berit! Om du läser detta. Jag har fatt betalt för en tröja av dig, men ingen adress sa jag vet ju inte vart jag ska skicka den. Och inga svar pa mina mail...! Kommer de inte fram manntro? Skriv nagonting här i sa fall, eller maila mig igen! Tröjan ligger här färdigpackad och väntar :-)


Kommentarer
Postat av: Wilma med Vide-Lee

Bruum bruum med rosa hjul är tuffast hälsar Vide! :o)

2007-09-18 @ 09:53:24
Postat av: Berit

Hej! Jag har fått dina mail men du har inte fått mina! har mailat min adress tre ggr, senast alldeles nyss. Vill inte skriva adressen här i bloggen tror jag.....eller går ett inlägg att ta bort om jag skriver den?
Är lite sugen på en bilofanttröja också.... kanske även en mössa. Mvh, Berit

2007-09-18 @ 11:57:16
Postat av: Lotten

Wilma
Jag haller med Vide!!!! Mer rosa hjul (och helst pa killar) Bruuuum
Berit
Nu sa fungerade det äntligen och din tröja skickades igar. Attans mail....! Nagon mer som väntar pa svar fran mig? Kan ju ha hänt samma sak där, att mailen inte kommer fram alltsa. Testa igen i sa fall eller skriv här!

2007-09-19 @ 09:32:46
URL: http://cmig.blogg.se
Postat av: Carola

Vilken storlek har du på bilofanttröjorna? Har du tex större som stl 122/128?

2007-09-20 @ 17:53:58
Postat av: Lotten

Carola
Här finns otryckta större tröjor i denna storlek. Kortärmade vita, röda och svarta. Och sa langärmade svarta, bruna och röda. Skumma storlekar som alltid, de heter 8, 10 och 12 ar sa nagon av dem borde passa :-) Saklart är de mottagliga för en bilofant!

2007-09-20 @ 19:58:14
URL: http://cmig.blogg.se
Postat av: M.

ååh! vart kan man köpa den där gröna mössan m. en... fågel på? måste köpa till min lilla snygga kusin ^^

2007-10-06 @ 16:24:23
URL: http://stiernfall.blogg.se
Postat av: Lotten

M.
Du är mailad :-)

2007-10-07 @ 19:25:44
URL: http://cmig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0