Bloggen fyller år!

Många födelsedagar i dessa dagar.. och nu är det dags för bloggen, den fyller 2 år idag!!! Det är ju alltid trevligt med något slags erbjudande då, och jag tänkte mig dessa damtröjor som har legat här alldeles för länge nu:


1. Rosa Hannover-Tröja stl M, SÅLD
2. Knallgrön Multicar-Hoodie stl M, SÅLD
3. Knallgrön The Player-Hoodie stl M, SÅLD
4. Rosa The Player-Tröja stl M, SÅLD
5. Olivgrön Fiat Polski-Tröja stl L SÅLD
6. Röd The Player-Tröja stl XS, men som S eftersom det är en unisexmodell Ej på bild
De är tjocka sköna tröjor, lite vintageaktiga med råa sömmar lite här och var.

Inte lätt att leka modell med en massa hårkorvar i vägen, men man ser i alla fall lite bättre hur kläderna sitter på :-) Storlekarna är för övrigt lite små, jag har stl M på mig på alla bilder.

Priserna är då 200 kr för vanlig tröja och 250 för luvtröja. Porto som vanligt med 40 för hur mycket man än skulle köpa. 
Bloggen har ju fått lite nytt utseende också, äntligen. Jag har haft fint besök från Stockholm nyligen som visade mig lite hur det gick till, så jag ändrade lite. Hon åkte förresten hem med 2 st nya Cmig-stassar och var helt jättenöjd, jag fångade den ena på bild:

Kommentarer
Postat av: Malin

Men shit! Vad fiina byxorna var! :) Vad ska du ha för ett par? skulle vilja ha ett par till gosse på 1 år också! :) Ha en bra kväll. M

2009-02-25 @ 23:10:48
URL: http://minimallan.blogg.se/
Postat av: Lotten

Tackars! Ett par i vuxenstorlek kostar 380 och i ettåringstorlek går på 240. Porto tillkommer på 30 pix för hur mycket som helst :) Man får välja färgkombination själv och så syr jag, finns en färgkarta att maila över också ifall du är intresserad!

2009-02-26 @ 00:26:13
URL: http://cmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0