Fleece

Simon har ändå sen sin födseln nästan alltid haft ett par bruna fleecebyxor. De är riktigt praktiska, jättebra för utelek eftersom de inte drar åt sig smuts på samma sätt som velouren gör. När man tvättar dem blir de lite teddybjörnsaktiga vilket jag tycker är ganska trevligt. De senaste växtes ur nån gång i våras och nu var det dags för nya så det blev ett par bruna med vinröda muddar den här gången. Jag frågade om jag fick ta ett kort av honom i de nya byxorna nu på morgonen innan dagisavgång och det fick jag :)



Gillar färgerna starkt i den här overallen som syddes till Simon när han var 1 år, så jag slog till på de färgerna igen och de kom hem några meter av varje i förrgår.



Mika har just växt ur Simons första par, de ligger ju inte helt i fas med årstiderna där, så det blev ett par gröna till honom. Säkert lite stora i början i stl 68/74, men nu kommer de nog att räcka tills det blir varmare igen. De ska provas sen när han vaknar.



Ifall någon annan vill ha finns här alltså gräsgrön och kaffebrun och såklart alla de vanliga muddfärgerna. Pris 200 pix + porto 20 eller 40.

Och nu ska jag göra mig redo för sambos exjobbspresentation!


Kommentarer
Postat av: Lotten

Hmmm, varför funkar inte bilderna att göra större? Får ika på det sen när jag kommer hem igen, måste rusa nu!

2008-10-17 @ 12:35:44
URL: http://cmig.blogg.se/
Postat av: mirre

Jag får upp dom större och dom är jättefina, ska fundera på fleece åt grabbsen, praktiskt när det blir kallt. Söt Simon på overallbilden!!!

2008-10-17 @ 18:18:59
Postat av: lotlin

gud, vilket sött barn!

2008-10-17 @ 22:15:19
URL: http://fnurr.blogspot.com
Postat av: Alina

Hej:) Va du på bloggawards igår? Eller jag kanske redan har frågat dig? :)

2008-10-17 @ 22:20:36
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Lotten

Mirre

Ja nu funkar de, skumt men bra!



Lotlin

Visst är han snygg, i-lära-gå-tagen för 2 år sedan. :-)



Alina

Nope, det var jag inte.

2008-10-21 @ 01:25:10
URL: http://cmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0