Lila, grått och lite ekologiskt

Det har varit lite kaotiskt här de senaste 2 veckorna... 1 st besök från Australien, 2 st inneboende kompisar, en man som har varit i slutskedet av exjobbet samt två små kids. De sista ockupanterna av arbetsrummet åkte igår och idag är exjobbet inlämnat, inte utan att jag njuter av lite lugn och ro.. ;-) Men beroende som man är har det ändå blivit lite jobbande. Jag fick hem ny beställning från American Apparel, de har trevligt nog insett att ekologiska grejer bör göras i fler färger. Än så länge bara som den där andra modellen på t-tröja, men jag hoppas på mer. I alla fall passade jag på att beställa hem de nya färgerna för att testa dem, och de är vekligen jättefina! Har tryckt på 2 st än så länge och det kommer mer sen och det är senapsgul, hallon och petrolblå. Här lila och varmgrå:
 
Den varmgrå finns i stl 86/92, 98 och 104/110, passade på att köpa på mig ett gäng där, fast den lila har jag bara i ett ex än så länge, 98. Får nog bli fler sen.

En ny färg på långärmad body blev det också, mörkgrå:


Och så en hög med lila byxor med olika muddfärger:


Det är lila med dessa muddfärger: gråblå (ny), turkosblå, orange, rosa, röd, rosavit-randig, brun, svart och vinröd.

Det där med att ha hela lagret på bloggen var ingen dum idé, så att folk ser vad jag har. Planen är att lägga upp nya grejer där allteftersom de tillverkas, och uppdatera bort det som blir sålt. Ska fixa ny kategori också så att man hittar dit snabbt och kan kolla vad jag har hemma. Och jag blev så glad igår!! fick ett mail från en kund som tyckte att det var så trevligt att handla av mig, bättre än vanlig web-shop :-) Jag tycker också att det är väldigt kul med alla trevliga kunder, gillar mitt jobb! Nu ska jag och Mika packa paket till några av er och sen kila till posten.

Önskar en finfin helg nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0