15 grader!

Just det, så många grader bjöd Hannover på idag, som sommar ju.. nästan. Medan största rävlingen var på dagis passade jag och den mindre varianten på att fotomodella lite i somriga kläder.


De där Fiat Polski linnena gillar jag fortfarande starkt, de finns i röd, orange och knallgrön. Och okej, jag erkänner, jag tycker väldigt mycket om orange mudd! :)



Shortsstorlekarna funkar så att det mest är benlängden som skiljer sig. De två första är stl 68/74, sen 80/86, 92, 98 och sist 104...! Skulle man shoppa sig ett par av de sistnämnda kan man alltså använda dem i massor av år, på Simon sitter de som knickers. De gröna är Simon i ett par stl 98 och fotot är taget förra året. Mika är för övrigt iförd tygblöja (ifall det skulle ha undgått något) och den är ju då lite bredare än andra blöjor.



Jag var inte heller blyg för kameran idag, då kan det ser ut såhär. Jag tänkte att de skulle få hamna i den där tyska Dawanda snart, såvida inte någon kniper dem i 100-kronorskalaset innan ;)


Kommentarer
Postat av: mirre

Lotten, Lotten så snygg du är! Kul att se dig och man förstår varför dina barn är så läskigt söta. Mika är ju värsta stora fina killen nu. Shortsen är gorgeus!!!

2009-04-02 @ 10:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0