som sommar



Jag är tillbaka efter pausen igen sedan två dagar.  Vi fick njuta sol i massor, i alla fall stora mängder för att vara april. Shorts eller uppdragna byxben alla dagar utom en var det som gällde och många och långa promenader i natur, så nu är jag laddad till tänderna för lite jobb igen. Men det uteblir inte precis... den där nya tyska dawanda går galet bra. Särskilt jeansen, jag sålde ett par medan jag var borta, då mailade en kund och undrade ifall det fanns fler för hon ville gärna ha till både sig och karln. Så jag lade upp två stycken till igårkväll och nu är de också redan väck, fast till annat folk.. blir till att sy jeans de närmaste dagarna! :) Dessutom fanns det önskemål om shorts där också, och jag gjorde äntligen slag i saken och sammanställde en shortsstorleksguide som kan beskådas i inlägget under. Och nu några härliga bilder på liten äppelätare.

    

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fina bilder, fin äppleätare och snygg shortsguide!

2009-04-23 @ 10:32:51
URL: http://bonkelimini.blogg.se/
Postat av: Lotten

Man tackar, jag ska vidarebefodra dessa lovord till mina modeller!

2009-04-25 @ 12:20:05
URL: http://cmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0