Snygg i lila linne

Jag har ett lila velourlinne i min ägo som är en gammal favorit sedan minst tio år. Senaste tiden har det legat bortglömt i garderoben, men för ett tag sen kom det på igen och Simon blev jätteimpad och ville också ha ett! Tur han har en mamma som inte är helt grön på att sy i velour, alltså blev det ett till honom också, och hans skulle absolut också vara lila. God smak tycker jag, kolla vad snygg han blev! Här kommer bilder tagen kort efter gårdagens hemkomst från dagis.

 

Och den här är också väldigt kul.... tagen några dagar tidigare av en liten man som hellre skulle dö än att erkänna att han är så trött att han måste sova middag. Observera att det knappt finns något soffmaterial under benen.


Som synes funkar det utmärkt både med och utan tröja under (gärna randig eller mönstrad), alltså ett linne att använda året runt! Kanske borde ingå i kollektionen? :)

Kommentarer
Postat av: Botilda

Borde absolut ingå! Får jag göra en rip-off, den var så väldigt oväntat snygg. Liksom, så klart modellen och slummer stilen ;-)

2009-02-17 @ 12:41:10
URL: http://www.tildetextil.blogspot.com
Postat av: Lotten

Botilda

Go ahead! Jag har ju dessutom redan snott, bara förminskat lite. :)

2009-02-17 @ 13:19:35
URL: http://cmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0