Cmig i Tyskland

Ja jag bor ju i Tyskland, fast än så länge har jag inte ansträngt mig så mycket för att erövra marknaden här, fast det vore ju kanske ingen dum idé med tanke på att det finns nästan tio så många svenskar som tyskar. Man hittar mina grejer i några butiker här i Hannover, bl.a Limetrees, och så finns jag också i internetbutiken Kater Schorsch. Senaste tillskottet är att jag numera även återfinns på Dawanda vilket är en samlingplats för en massa kreativt folk som säljer sina produkter. Det är attans drygt att sitta och vänta med sidor byts och bilder laddas upp, så jag tar lite i taget av det alldeles för stora och spretiga lagret och än så länge ser min shop ut såhär. Trevligt för egot är att även om folk inte shoppar loss så kan de klicka i att de gillar ens grejer eller lägga till dem i listor som tips åt andra. Några saker har också redan gått åt och det säger man ju heller inte nej till! :)

Idag har det sytts shorts, och de blev väldans fina! Får ta och återkomma med foton imorgon, mitt gigantiska vita bakgrundspapper har med hjälp av vattenfärg, sax och Simon förvandlats till något helt annat. Tur man har en konstnärsaffär alldeles runt hörnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0