hej Gunnar!

Gunnar Gråsugga är här och har hunnit fastna på en hel massa grejer redan. Han finns som bara kontur, fylld, eller tvåfärgstryck och det kan se ut såhär:


  
T-tröjor med fylld Gunnar. Den svarta och den senapsgula är ekologiska.

   
T-tröjor och linne med konturGunnar. Den blå är ekologisk och senapen också fortfarande.

   
För mindre personer, t-tröjor och body med omlotthals och liten mössa.

   
Skönaste bruna hooden, en olivgrön långärmad och en gladgul kalsipp!

Och så lite bilder från fotosession idag med största modellen.
    
   
Som ni ser blir man väldigt glad av att klä sig i Gunnar! Byxorna Simon har på sig var tänkta att bara bäras under modellningen, men efteråt ville han inte ta dem av sig utan tyckte att han minsann kunde få dem. Men du har ju så många redan tyckte jag, varpå Simon svarar, "men jag vill ha mångamånga av dina fina byxor". Haha, tror ni han fick dem eller? :) De är ju ändå ett par 104.or, därav korvigheten så de kan ju faktiskt få kliva in i hans garderob och bo där några år nu!

Ja och det är fritt fram för beställningar ifall någon blir sugen...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, ibland vet de verkligen precis vilka knappar de ska trycka på! Gunnar är fin!

2009-03-05 @ 08:02:08
URL: http://www.hellosblogg.blogspot.com
Postat av: Elin J-H från Övik

Men gud så fint!Nog blir man frestad å göra en liten beställning alltid:) Å gissa vart jag hittade mina nya fin C-migjeans i söndagsmorse??...jo på karln min...han tyckte att dom var så rackarns sköna att han bara var tvungen att låna dom ett par timmar:/Får återkomma med en beställning när plånboken är lite tjockare!Må så gott! Kramar från norr

2009-03-05 @ 08:47:54
Postat av: Hanna

hahaha! Småkryp i kallingarna!

2009-03-05 @ 16:33:40
URL: http://bonkelimini.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åh, jag glömde ju skriva att han är jättefin!



Jag är ett stort fan av gråsuggor. Jag och min kompis Lisa lekte gråsugge-dagis när vi var i 6-årsåldern - man letar gråsuggor och lägger de under en och samma sten/träbit eller vad det nu var. Sedan döpte vi dem, men ingen fick heta Gunnar. Gunnar är dock ett favoritnamn och därför fick Mikkel heta det i mellannamn!

2009-03-05 @ 18:25:40
URL: http://bonkelimini.blogg.se/
Postat av: Lotten

Tacktack alla! Ja han verkar känna sig som hemma här bland Stig, Snigelkott, Rävling och de andra :) Haha, kul med jeansen där, stackars karln som inte har egna, jag får minsann ta och fixa fler färger för heeela familjen kan ju inte ha samma ;)

Och vad fint med gråsuggedagis! Själv samlade jag sniglar som liten som fick bo hemma i glasburk och som blev matade med diverse grönt. De fick tyvärr aldrig namn och till slut blev de lite torra... Och den där Mikkel har ju bara håvat in fräsiga namn!



Nu ska jag trycka lite, har nämligen en till nyhet i bakfickan men måste experimentera lite först!

2009-03-06 @ 11:57:38
URL: http://cmig.blogg.se/
Postat av: Annika

:) Jag var inne på tradera och kom att tänka på dig och dina mössor... (köpte en av dig för ett par år sedan) Googlade "Cmig" och hittade din blogg!



fniss Gunnar heter min styvfar och det passar så bra på en gråsugga!



Funderar på att köpa en mössa åt min yngsta tös (13 år) också - en Beatamössa... Skulle passa henne!

Har du några kvar på lager?

2009-03-10 @ 00:53:37
URL: http://shabbyanka.blogspot.com
Postat av: Lotten

Annika

Visst finns här Beatamössor och du är mailad! :)

2009-03-10 @ 13:21:25
URL: http://cmig.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åh, jag älskar Gunnar! Eller älskar sin "Gunna-tischa"! Gunnar är fantastisk!

2009-04-23 @ 10:28:58
URL: http://bonkelimini.blogg.se/
Postat av: Lotten

Hanna

Underbart! Slipper han att bli nerkräkt nuförtiden då? ;) Och skulle oturen ändå vara framme igen så har ju Ellens tröja en väldans bra färg för just uppfångning av returnerad magprodukt.. ifall man inte har ätit rödbetor vill säga.

2009-04-25 @ 12:18:46
URL: http://cmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0