Vårdagsjämning = Vårmössa!


Ja det tycker jag allt, nu får det vara slut med tjocka mössor och på med en tunnare i bomull för att fira våren!
Såhär ser nuvarande mösslagret ut när det ligger i vardagsrummet och myser i solen;
  

Gunnar gör sig väldans bra på mössor har jag märkt, både som linje och som fylld gråsugga, beroende på färger.


De färdiga mössorna finns HÄR (stl 4-18M) och HÄR (tre storlekar, XS, S, M)

Och skulle det saknas önskad kombo så kan det ju kanske gå att åtgärda. Små mössor finns i färgerna, röd, rosa, ljusgul, ljusblå, grå, grön, brun, svart, vit och naturvit (eko) Och de större finns i vit, naturvit, rosa, svart och olivgrön, många är ekologiska, men inte alla eftersom leverantören ställde om sin produktion för ett tag sedan. Skulle man vara sugen på en kiklingmössa så rekommenderar jag att man slår till, de här är nämligen de sista jag har och jag kan inte göra nya!

Själv tänkte jag möta våren i den här:

Den där Gunnar har fastnat lite överallt här hemma...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nä, nu blev det sådär jobbigt igen...det bara kliar i fingrarna:/

2009-03-21 @ 18:33:52
Postat av: Anonym

Hej!



Idag kom mina fina röda byxor (på min födelsedag och allt..vilken present) Jättesköna och jättefina och jag håller med tidigare kommentar, det kliar i fingrarna efter att tittat på de fina mössorna..



Mvh Camilla

2009-03-26 @ 22:01:32
Postat av: josi & lille g

Hittade hit då jag köpte en av dina mössor för någon vecka sedan. Tyckte att den var så fin! Och nu ser jag en hel massa annat fint här också, nästan tur att harmonibarn bara hade några få färger och modeller att välja mellan!



Den sitter i alla fall jättebra och gör lille Gusten hur söt som helst! :)

Postat av: Lotten

Anonym

Ja, det är så jag jobbar... ;)



Camilla

Härligt att höra! :)



Josefin

Åh, jag fick nästan lite Lundlängtan när jag spanade i din blogg, har ju bott och pluggat där några år. Jag ser att mössan har fått en värdig ägare, den är ju perfekt på din söting!

2009-03-30 @ 23:48:34
URL: http://cmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0