ett nytt jeanstyg

Jeansproduktionen av vuxenjeans går på högvarv och det har blivit en ny jeanstygsbeställning. Jag passade på att handla hem en ny färg som är lite mörkare än den blå jag redan har. Än så länge har det inte sytts något av den, men det kommer ju.
   
Det är tyskarna som inte kan hejda sig. En del har frågat efter jeans till sin karl också, och då kan det ju vara en idé att köra den nya färgen så att man inte ser på pricken likadan ut. Modellen är för övrigt stilig på man också, detta har testats.

Ny runda till posten idag också, den här gången hann jag med att ta ett kort av tornet innan det packades. Det är jeans, velourbyxor, velourkjol och diverse tryckta grejer som är på väg till nya ägare.


Jag håller förresten på att städa upp bland mina produktbilder i till-salu-kategorin. Numera är det överskådligare och flottare där. Det händer att folk mailar och frågar efter kiklingtrycket som ju inte kan göras längre, men där ser man vad som är kvar.

Kommentarer
Postat av: Elin från Övik

Hej där nere i Tyskland!Snygg färg- då kanske karln min snart får sig ett par egna..så jag får ha mina ifred;)Må så gott!

2009-05-15 @ 08:31:35
Postat av: Lotten

För min del får han! :) Färgen är rackarns flott och ligger fortfarande och väntar in sin första beställning. Här sys det jeans så symaskinen glöder, fast än så länge bara av det andra tyget.

2009-05-18 @ 23:57:26
URL: http://cmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0