ChickenpoxLeverans


Såhär ser senaste Chickenpoxleveransen ut i tornformation. Den innehåller massa fint, bland annat de här ekologiska grejerna. Man kan t.ex klä sig i senapsgul eller grön ekologisk Fiat Polski från storlek 68 och ända upp till 110.  Ifall man bor i närheten av Chickenpox som ju ligger på söder i Stockholm tycker jag helt klart att man bör ta sig en sväng dit, massor av fint och ungefär världens trevligaste butiksinnehavare!

  
  

Jag hade lite tur också. När jag fick min beställning från American Apparel så saknades det två tröjor, det händer ibland att allt inte kommer med en gång och då dyker det upp senare, fast man vet inte när. Just när paketet var färdigpackat och jag var redo att gå till posten så fick jag ett mail där det önskades ett par byxor till. Dessa syddes, och under tiden ringde det på dörren och ett litet paket anlände med saknade tröjorna som det snabbt hamnade snigelkottar på. Alltså var det en komplett beställning som åkte iväg några timmar senare, smidigt. Dessutom min allra sista som tjugonioåring.


Kommentarer
Postat av: Rosa

Hej Charlotte

Du får nog snart ta in någon anställt för du verkar ha att göra som bara den. Jätteroligt att det går så bra för dig. Lycka till och trevlig helg.

2009-10-16 @ 06:10:53
URL: http://th-rosas-blog2.blogspot.com
Postat av: Hanna

Så många Gunnars till Stockholm, hurra!

2009-10-17 @ 17:51:23
URL: http://bonkelimini.blogg.se/
Postat av: Lotten

Rosa

Jag har ju redan två små rävlingar som hjälper till ;) Helgen är trevlig, din med hoppas jag!

Hanna

Javisst, det måste ju räcka till alla!

2009-10-18 @ 04:39:35
URL: http://cmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0