Turkosa manchesterbyxor med brun mudd


Jag gillar mitt turkosa smalrandiga manchestertyg massor. Det har förut testats med ljusturkosa muddar och här syns ett par med bruna. Jag passade på att ta lite modellfoton innan fotmuddarna var påsydda också, då kan man vika det smidiga tyget till önskad längd, kan ju vara fint på sommaren och går naturligtvis att beställa. Och inte bara EN sommar, vilket Simon och Mika bevisar genom att ha på sig samma bralla fast det skiljer nästan 3 år på dem.



De fick på sig lite andra grejer under plåtningen också, men resten får visas vid ett annat tillfälle. Manchesterbyxor kostar som vanligt 400 pix!

Kommentarer
Postat av: klockarbarn

Vilka läckra brallor. Snygg turkos färg.

2010-01-18 @ 07:32:19
URL: http://www.klockarbarn.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Tjusigt, tjusigt!

2010-01-18 @ 19:31:03
Postat av: Helena

Sötaste och goaste Simon!

2010-01-20 @ 10:58:23
Postat av: Lotten

Gracias säger jag då!

Helena

Ja allra bästa produkten är såklart Simonen :)

2010-01-21 @ 09:00:05
URL: http://cmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0