Återuppstånden Kikling!!


Det är snart påsk, och då är det ju poppis att återuppstå. Personer som är gula och har fjädrar och näbb står också högt på populäritetslistan runt denna högtid och jag tänkte att det här är den perfekta tidpunkten för kiklingen att göra come-back! Den sitter numera i en screenram igen och första flocken har redan kläckts.


Inga revolutionerande färgkombinationer ännu, jag går ut lugnt. Här på naturvit ekologisk body, svartvit trekvartsärmtröja och naturvit ekologisk tröja.


Kort sagt, kiklingprylar beställbara i alla möjliga storlekar och färger igen alltså!! :)

Kommentarer
Postat av: Sara Bonde

Wohoo, Kiklingen är min favorit! Kanske jag ska beställa något med honom nu igen när jag har chansen!? =)

2010-03-16 @ 04:01:48
Postat av: Anonym

Låter som en alldeles utmärkt idé! Jag och kiklingen är redo. :D

2010-03-16 @ 15:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0