mera trädgårdsfestivalbilder









Jag tror ju inte att folk sitter bänkade framför min blogg ikväll (erkänn, ni befinner er i tevesoffan), men här får ni ändå en blandad kompott bilder till från Gartenfestival. Vi var ju där i fyra dagar, så man hann med att ta några kort. Grannen gör för övrigt galet snygga klänningar (ja och annat också) Jag är stolt ägare till en, som synes. Lite samma grej där som hos mig, man får kombinera ihop sitt plagg själv. Det var inte lätt att välja tyg, pärlor, bårder, ärmlängd, m.m, men fint blev det!
Någon fick träffa sin allra första kamel, och dromedar, och även klappa!
Alla linnebyxor utom ett par gick åt.. trevligt! Dessutom fick jag in 2 beställningar på likadana i vuxenstorlek, och eftersom jag länge själv har velat ha det kommer det också snart.
Det var väldigt roligt och uppfriskande att se hur alla damerna i hatt (jo, det var lite en sådan tillställning) reagerade på Gunnar Gråsugga och co. de gillade! Han och snigelkotten sålde bäst, men så passar de ju också bäst in i konceptet trädgård.

Kommentarer
Postat av: Sara

Det ser väldigt fint ut, alltihop. Jag förstår att tanterna i hatt var nöjda!

2010-05-30 @ 10:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0