Bästa hoodsen!


Jag har sagt det förut och jag måste säga det igen. Hoodsen från american apparel är så bra! De funkar som jackor nu på sommaren och i början av hösten, och såklart även inomhus för den som är lite frusen av sig året runt. Eller under kofta eller annan jacka för lite längre utomhushöstanvändning. Simon och Mika äger såklart minst en var, och de hade varsin med på semestern. Mikas är dock otryckt eftersom jag klarar mig bra utan att se mina egna tryck på varenda plagg de har på sig. Simon (som verkar ha växt i en rasande takt medan han blev vattnad på Irland, jag tippar att han är runt 106 cm, måste kontrollmäta) har stl 104 på sig, och Mika en stl 86/92, som dessutom är ärvd från storebror.

De kostar 330 kronor och slår man till inom den närmsta veckan så bjuder jag på portot!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0