premiär för ny fotohörna


För en tid sedan gjorde jag en ommöblering och utrensning av arbetsrummet. En bit vägg blev fri och äntligen finns det plats att fotografera sakerna härinne. Hejdå till strukturtapet och teveuttag på modellbilderna. En nygjord kiklingpyjamas kombinerad med Mika norpade åt sig premiären.


Och om man inte modellar, så kan man sitta och rita vid bordet som annars står där.


Platsen fungerar också bra som gästrum. Jag hade fingäster som var på väg från Italien till Sverige igår och de lämnade av 5 burkar egengjord honung! Denna skatt belönades med Cmig-byxor som gjordes på plats efter mått och färgval. Alla parter blev glada och nöjda och kände sig bortskämda. Jag var tvungen att fotografera burkarna för de var så fina. Goda är de också.

Kommentarer
Postat av: Hanna K

Pyjamas! Estrid vill ha pyjamas! Kan jag få beställa en? Vilka tryck, färger och möjligheter har jag? Maila mig gärna. Kram H

2010-09-22 @ 22:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0