massor av ekogrejer för vuxna

Javisst! De där linnebyxorna ifrån förra inlägget gör jag även i vuxenstorlek. Funkar på både män och kvinnor. Vi bär samma byxa på bilderna, jag och mannen. Det är nån slags stl M, som då blir extra baggy på mig. Mörkblå med petrolmuddar som är lite extra långa.






Och till det kan man ju ha en ekologisk t-tröja. De här är nytryckta. Och storleksurvalet är hyfsat, till skillnad från förut. Upp till XL. För närmare info, kolla längst ner i den här listan.

svart damtröja 9 Ugglor
turkos damtröja Tandem
brun herrtröja Tandem


gråmelerad V-ringad herrtröja Gunnar Gråsugga


grå damtröja Grenuggla
knallgrön damtröja Greta
gråmelerad damtröja Rävling

Dessutom, ett litet tips. Jag tycker nästan att halsringningen i damtröjorna är lite snålt tilltagen. Men det finns ju det klassiska och väldigt enkla sättet att helt enkelt klippa bort det som känns för mycket, och vips så blir det lite lättare att andas igen samt njuta av sommarvärmen. En bra idé är att sy några stygn vid axelsömmarna också så att de inte går upp. Jag har gort det med min rävlingtröja och det blev väldigt bra.


Och se där kom ju en ekologisk fairtrade manchesterkjol också. Även den går att beställa.

Sammanfattningvis:
Mörkblå/petrol ekolinnebyxor. det finns bara lite linnetyg kvar, men än sålänge är de beställbara. 1000 pix
Lila/brun ekomanchester (och fairtrade) kjol. Beställbar även i aubergine och brun. 600 kr
Ekologisk bomullsT-tröja herr och dam. Massa färger och motiv. 180 riksdaler

Och nu är det dags att säga godnatt och klicka iväg det här inlägget.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Verkligen snygga brallor men har man taxben som jag så försvinner de i tyvärr i modeller med låg gren. buhu För barnen finns dock hopp....

2011-07-16 @ 20:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0