Grenugglorna

Det har gått åt många grenugglor på sistone och när jag tryckte nya senast upptäckte jag att det ju blir ett helt träd när man har många och staplar dem på tvättställningen under torkningen.


Den mörkgula omlottT-tröjan får nog utnämnas till bestseller, men jag tror att det beror på att Mika är så snygg på produktfotot. Den naturvita med bruna muddar är en specialbeställning. Så kan den också se ut.


Även vuxna kan numera klä sig i uggla. Den här är ny. Ekologisk och rättvis bomull såklart. Och ljusgrå. Och lite figursydd. Och i stl S, M, L och XL.


Förresten så blev det påfyllning av de klassiska naturvita långärmade living crafts-tröjorna idag. Alla storlekar var slut utom en och det går ju inte. Tråkigt nog kan jag inte beställa de mörkblå och lila längre för det sitter ett litet fånigt fågeltryck nere i kanten på dem numera. Än så länge finns det kvar av Gunnartröjorna med orange, men i en del storlekar har jag bara en.


De nyanlända naturvita kommer snart att fyllas med ugglor, cyklar och annat. Och kiklingar, för det är beställt, och det är dags för andra omgången färg....nu!

Kommentarer
Postat av: Rosa

De är bara så fina ugglorna fast tandem figurerna är fina dom också.

Kram/Rosa

2011-03-23 @ 19:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0