rosa BILligt

Nu är vi hemma igen efter att ha tillbringat över tre veckor i Sverige. Det har tankats grejer som är sällsynta i Hannover såsom kantareller, blåbär, röd stuga, bragokex och svenska vänner. Dessutom bestod enda internetkollen av 5 minuter när det bara var någon dag kvar, så det räknas ju knappt och det var uppfriskande att helt enkelt lägga ner allt det där en liten stund. Men den som tankar blir ju laddad och det är just vad jag är nu!

Det visade sig att jag hade en otippat stor klädgömma i en källare i Malmö. Det har legat grejer där som har åkt fram vid försäljningar i just denna stad, men på sistone har det ju inte blivit några sådana, och nu kändes det smartare att helt enkelt ta med kassarna hit istället. Därför finns det helt plötsligt nya kiklingplagg i lager, rosa och bruna mössor och lite annat också. Jag jobbar på att uppdatera in dem i SHOP. Påsarna visade sig också innehålla en väldans massa rosa fiat polski-tröjor, och eftersom det även fanns en rejäl dos hemma redan så har jag nu massor av dem, och där har vi anledningen till den vitsiga rubriken! Jag ser gärna en rensning där och därför säljs de just nu för

95kr/st (istället för 125-170kr, porto tillkommer som vanligt på 30 för obegränsad mängd)



  
   
  
Det som finns är:
dam t-tröja, stl S, M & L (små i stl, gå upp en stl)
klänning 86/92
långärmad tröja 80/86, 92/98, 104/110
ribbat linne 86, 98
omlott t-tröja 68/74, 80, 86
t-tröja 74/80, 86/92, 98/104
mössa 4-18M
bilofant omlott stl 86, SÅLD
En del finns bara i ett exemplar och det är damtröjorna, bilofant-tröjan, linnena och klänningen. 

Det är bara jag och Simon hemma i helgen medan de andra två famlijemedlemmarna befinner sig hos farmor och farfar efter att ha kört tillbaka den lånade bilen. Kan ju vara smart att sova nu för att vara redo för en skön söndag imorgon med finaste killen i rosa tröja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0