Hemlig tröja

Godmorgon!

Snart julpaus da. Imorgonkväll blir det nämligen tag till Würzburg där Simons farmor och farfar bor. Där ska ska det firas jul pa tyskt vis (premiär för min del) och soooovas! Yes, där kommer ni inte hitta nagra inlägg fran mig klockan 5 pa morgonen :) Och inte nan annan tid heller för den delen. Savida jag inte far en enorm abstinens... datorn ska ju med. Men jag ska nog halla mig. Med lite tur kanske jag kan skissa lite pa nagra nya tryck när symaskinen och velouren är pa behörigt avstand och goda möjligheter för barnvakt finns.

Och vad har jag nu gjort sista natten? Jo, en julklapp till Christoph! Han far en specialtröja gjord med mycket kärlek :) I velour saklart med oliv pa magen, brunt pa ärmarna och röda och olivfärgade muddar. Och inte nog med det, en liten Jörg sitter pa ryggen ocksa. Later galet, men jag tror att det kommer funka. Jag lovar att aterkomma med bilder där den sitter pa en större person, förslagvis min tysk. Pa mig sitter den ju INTE som en smäck utan mer som en säck, hehe.

 

Igar fick jag ett trevligt mail fran affären utanför Stockholm (Poppilopp) dit jag precis har skickat grejer. Hon skrev att byxorna hade legat pa disken innan dom blev upphängda. Och sa var där en kund som sa "å, är det där C mig!" Kan ni tänka er!!? Folk som känner igen mina saker och kan namnet. Det är ju galet :) Har förresten sytt 6 st byxor till igarkväll som ska fa aka dit nu, bruna med gula muddar.

bruna bralls

Hmm. Nat mer?? En bild pa min favorit kanske? arg hund, fleecebyxor och klossar
Simon bygger torn

mössa med mudd
Och här är en ny typ av mössa. Trevligt med mudd pa. Da kan matcha fint med brallsen :)

Ja, nä, nu maste jag grejsa vidare.

Jag önskar er alla en alldeles suveränt SKÖN JUL!!!
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Oh no vilken GOSIG vuxentröja! Sån vill ju JAG ha!

Följer din karriär med spänning och tumhållning! :)

2006-12-23 @ 08:54:47
URL: http://www.rowas.blogg.se
Postat av: Anna-Lena

Snygg tröja!! Och du, byxorna me gula muddar Är ju bara såå snygga, våra favvobyxor som du vet:)
Ta nu och vila upp dig så du orkar fixa allt det nya Jonathan vill ha;)
Hoppas ni får en toppen jul! God Jul:)

2006-12-23 @ 09:17:43
Postat av: Yogini

Tittade in på din blogg igen. Jissis vilka fina kläder du gör! Nästan så jag önskar jag hade ett barn! Jag älskar när det är mycket färg och form! Inom mitt stora intresse är kläderna nästan enbart svarta och vita..nästan så borde göra en insats..bara det att jag inte har talangen som du! Verkligen roligt att få se alla korten med dina fina kreationer! Jag önskar dig all lycka i 2007 och att din son fortsätter vara lika tålmodig musa!

2006-12-29 @ 19:46:30
URL: http://yogini.blogg.se
Postat av: Sussi

Gott Slut & Gott Nytt År på er alla 3!!

2006-12-30 @ 10:44:52
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Anna-Lena

Gott Nytt År!!

2006-12-31 @ 09:55:33
Postat av: MammaMia

GOTT NYTT ÅR!! Jag hoppas du kommer tillbaks snart ;)! Saknar dig här!

2007-01-02 @ 00:34:00
URL: http://barnsligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0