En liten paus :-)

Imorgon startar den där semestern som jag har nämnt nån gång tidigare. Så det kommer bli tyst från mig här ett tag nu, närmare besämt fram tills den 27.e november. Hoppas att alla trevliga besökare tittar in igen då, ni är varmt välkomna! Det ska bli fint med lite vila och paus efter maratonproduktionen här på slutet. Här kommer lite bilder från min "fabrik" att titta på så länge....:-)

hemma 3
Datorn och symaskinen, 2 oumbärliga medarbetare!

hemma 2

hemma 1
Bokhyllan är inte längre vad den brukade vara..... har snarare förvandlats till en mellanlandning för t-tröjor.

Få se om jag hinner blogga nåt på resan, det hade ju inte varit fel. Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig (missade det under förra dygnet...)

Ha det finfint alla! Hasta luego! Jihaaaaaa!

ps. A-L och Sara, era Kiklingar är klara och befinner sig just nu på leveransstadiet. ds


Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Åhh- ser fram emot paketet:)
Ha en super trevlig semester:)

2006-11-10 @ 08:07:40
Postat av: Therese

Trevlig trevlig resa! :D

2006-11-10 @ 10:33:05
URL: http://www.rowas.blogg.se
Postat av: martina

Hej hej - den lille modellen börjar ju bli berest, tanzania, tyskland, sverige, mexico - nåt mer land jag missat?! Kramar

2006-11-13 @ 16:56:51
Postat av: Anna-Lena

Fick paketet idag.. Åhh, va fina kläder:) Jättenöjd;)

2006-11-13 @ 20:09:10
Postat av: martina

förresten... måste bara säga att jag blev lika förvånad när du började blogga som när du skaffade mobiltelefon... hihi

2006-11-16 @ 15:44:27
Postat av: Sussi

Hej,
kikar in här! Min svägerska(annalena) som är en väldigt nöjd kund, gjorde mig nyfiken! Snart får vi åxå njuta av dina produkter ;)
*tomten viskade*
/Hälsn Sussi

2006-11-18 @ 10:20:18
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Mirre och Killian

Nu får du komma hem...lönen har ju kommit :-) Folk frågar mig om dig nu och jag har en hel del blivande customers som älskar dina kläder...såklart vad annars? :-) KRAM

2006-11-26 @ 22:42:34
Postat av: Linda Lej

Hej, Hoppas att du hade det bra på din resa och hoppas att det ligger en massa beställningar och väntar på dig nu när du kommer hem!

Själv har jag fått starta om lite, leveransen från min producent var inte vad jag ville så jag får byta producent...lite tråkigt men det är bättre att det sker nu än senare...

Själv åker jag och sambon på en minitrip till Madrid på torsdag, det ska bli såå härligt!

2006-11-28 @ 20:49:21
URL: http://lindalej.wordpress.com
Postat av: Pillan

;)

2006-11-30 @ 15:39:20
URL: http://www.plastikkirurgi-info.se/hudvaard/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0