Jo

glad rävling

Jag har jobbat mer än bloggat på sistone. Det har nämligen vällt in nya affärer. Välla in innerbär i min värld att det var 3 st nya på bara en vecka och det är för mig världsrekord :-) Detta i kombination med den största beställningen någonsin som skulle till trevliga Chickenpox i Stockholm. Så det har sytts och tryckts i MASSOR. Många mössor har det blivit, men jag märker också att sommargrejer börjar efterfrågas, linnen och shorts alltså. Jag gör ju de trevliga velourbyxorna i shortsformat också, och då kan de se ut såhär:

              

De största storlekarna funkar även som knickers till mindre barn. Och beställer man direkt av mig kan man helt enkelt meddela hur många cm innerbenslängden ska vara.

Bilden överst visar förresten en annan modell på t-tröja som är lite tunnare och sitter lösare än de ribbade som jag annars brukar använda. Den hade en sådan härlig färg, så jag var tvungen att beställa. Rävlingen gillade som ni ser :-) Jag har dem även i knallgrön och naturvit (ekologisk)

Trevliga nyheter är att vi ska flytta om nån vecka. Detta innebär nämligen..... ett eget arbetsrum!!! Wohoo! Oj så skönt det ska bli att slippa konstant velourludd över hela vardagsrummet och kunna stänga om arbetet de gånger man inte arbetar. I samband med detta kommer jag såklart inte att kunna producera grejer på ett tag, tar lite tid att komma iordning. Särskilt eftersom vi också ska hinna med att bygga oss ett kök. Japp, här i Tyskland flyttar köket med, lite osmidigt kan jag tycka... Alltså, planerat driftstopp börjar den första maj och jag vet inte hur länge det håller i sig. Få se om jag kan lyckas få till något inlägg om utrensning av lite grejer innan dess.

Ja, och här kommer 2 st superfina och våriga byxor av ett trevligt ärtgrönt tyg som knappt har visat sig här. Och så en bild på rödrosa med orangea muddar.

  

Bis später

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0