Naturvitt ekologiskt

Jag var och handlade i vår ekologiska mataffär för ett par dagar sen, och äntligen slog jag till, där finns nämligen även fina ekologiska basic-kläder och jag har spanat på bäbishjälmmössorna länge nu. Förgylld med en röd snigelkott på toppen är den numera förvandlad till en Cmig-mössa. Vad tycks? Ska jag ordna fler? :) De finns att köpa i stl 50/56, 62/68, 74/80 och 86/92.


Och så var det de där snigelkottarna och rävlingarna på vuxenT-tröjor som skulle visas också:

Här finns några dam och några herr, fråga om det finns intresse!

Dessutom har jag precis sorterat in en hel flock med nytryckta rävlingar i till salu-kategorin. Testade dem på ytterligare några färger också, brun, röd och grå.


Kommentarer
Postat av: Therese - Eira min ögonsten

Åh, en sån mössa vill jag ha till Eira!

vad kostar dom?



(du kan maila eller svara i bloggen)

2009-01-11 @ 00:30:37
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/
Postat av: mirre

men kära jättefin mössa! Kan man få den till barn i min storlek fram mot våren?

2009-01-11 @ 15:52:18
Postat av: Lotten

Oj, ja pris kan ju vara bra att skriva :) De kostar som mina andra mössor, dvs 125 + 10 i porto.

mirre

Största storleken borde ju passa eller vad tror du?

2009-01-11 @ 17:59:38
URL: http://cmig.blogg.se/
Postat av: Hällan!!!!

Haj!



Byxerna är mycket mycket mycket sköna! Vi har ett litet flygplan hos oss, hittade den för ett litet tag sedan :(

2009-01-14 @ 16:17:42
Postat av: Lotten

Hällan!!!!

Trodde du stavade med 3 utropstecken ;) Underbart trevligt att höra att du myser i dina brallor och ursäkta flygplanet... måste vara Simon som parkerade sin jumbojet där. Skär den sig mot din soffa eller kan det stanna kvar tills vi kommer nästa gång?

2009-01-15 @ 12:15:07
URL: http://cmig.blogg.se/
Postat av: Fian

Åh! Jag måste ha en snigelkottmössa!Kan man beställa en redan nu? Svara gärna till mejlen :)

2009-01-17 @ 23:03:23
URL: http://justgirl.blogg.se/alvgrodan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0