packapackapacka

Det har blivit mycket packande på sistone. Det började med några dagar i Bayern. Efter att ha varit hemma i nån vecka tågade rävlingarna och jag iväg till Malmö med omnejd där det bland annat åktes rutschkana.


Efter en dag hemma var det dags att packa ihop alla sina prylar inför årets Kunsthantwerkermarkt utanför Celle.

De packades naturligtvis ner igen efter de båda marknadsdagarna, fast trevligt nog bestämde sig en hel del folk för att jag skulle ha lite mindre att packa ihop på vägen hem.

Och nu väntar den här lilla nätta högen med byxor på att packas i flera olika paket och åka till sina nya ägare. Senaste dagarnas marathonproduktion. Men det får bli imorgon för nu ska jag packa mig i säng!



Kommentarer
Postat av: Karin Lindén

Jag försöker gissa vilka som är Tuva och Tintins men kan inte. SPÄNNANDE! Vad duktig du har varit!

2010-11-10 @ 08:27:26
URL: http://www.lonnbackafotograferna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0