shorts till hela världen?


Idag har jag sytt shorts för att motarbeta grådassigheten utomhus. Jag lade in dem ganska långt ner i färdigsyddkategorin. Det kan ju vara så att det finns någon som vill slå till redan nu inför sommaren eftersom det är de sista tygerna i just de färgerna. Eller så kan det ju finnas folk som bor i ett varmare land än Sverige och har ett större shortsbehov, och då har jag en bra nyhet. Portot kostar numera endast 30 kr till hela världen!! Javisst! Efter nyår ändrade tyskarna portopriserna. Det känns lite galet att det är samma pris att skicka en t-tröja till Skåne som att skicka ett par vuxenvelourbrallor till Australien, men så är fallet.





Bilderna är från sommarens Irlandsäventyr. Den första är tagen en av de få dagar som vi faktiskt fick använda shorts, men eftersom Simon är en stor idol (och designer) av detta plagg låter han sig såklart inte stoppas av lite kyla. Det finns ju knästrumpor och luvtröjor.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Sommarljus och dina rävlingar i shorts tar bort varenda uns grådassighet som fanns! Finbild!



Och det där med portot är något jag ska tipsa det där landet Sverige om... Här är det ju hutlöst dyrt att skicka.

2011-01-25 @ 19:59:50
URL: http://bonkeli.wordpress.com
Postat av: Lotten

:)



Ja svenska posten har verkligen missuppfattat något. Jag föreslår att ni tar över, lådcykel- och elbåtsbrevbärare skulle konkurrera ut den där dyrposten som ni dras med på nolltid!

2011-01-25 @ 21:23:05
URL: http://cmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0