midsommar = t-tröjor, 3 för 2


Just det! Idag är det visst midsommar. Det innebär ju att det ska vara varmt i några månader och man kan tänkas behöva kortärmade tröjor. Så jag tänkte köra ett litet erbjudande, ta 3, betala för 2. Den billigaste ingår. Porto tillkommer på 30 pix. Och erbjudanet gäller INTE de ekologiska tröjorna även om en del finns med i länkarna, som är de här:


omlott t-tröja stl 68/74-86


t-tröja 74-110


kortärmad body 68-86


linnen gälls ocks
å stl 68-104
och de här 68-98


vuxentischorna också mest stl S. de blir nästan gratis eftersom de redan är så billiga


4 st kortärmade tröjor finns kvar av de lite större barntröjorna


s
å vitt jag kan se har kallingar inte heller några långa ärmar, så de sista jag har kvar får också vara med stl 80-110

Erbjudandet gäller till och med söndag.

Och nu önskar jag en trevlig midsommar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0