Ugglor i nacken


För en tid sedan provtryckte jag mig ett naturvitt ekolinne med tre ugglor bak i nacken. Trycket 9 ugglor har ju fördelen att det lätt låter sig varieras i ugglemängd. Jag tycker så mycket om det att jag tänkte att någon annan kanske också gör det. Det är liksom hemtrevligt att ha tre kompisar som är med en och håller koll, fast lite gömda. Därför slog jag till på ett helt gäng linnen i senaste beställningen från American Apparel. Nu är de här och de har även fått lite ugglor på sig.



Jag har dem i stl L och XL eftersom jag tycker att de är helt galet små. Mitt är L, så det motsvarar väl en S-M.

Alltså:
190 pix
S/M eller M/L
100% ekobomull och med ugglepolare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0