julmarknad


Julklappar behövs ju ibland i tider som dessa. Det blev tyvärr ingen julmarknad för mig i Malmö i år som nästan alltid annars, så jag kör en egen här på bloggen istället. Vanligtvis tar det 2-5 dagar för paket att åka från Tyskland till Sverige, så än finns det tid ifall man är sugen på Cmig-presenter. (fast jag kan såklart inte lämna några garantier..!) Här kommer några klappförslag:


Etsningar Höna-pöna 250 kr
Såhär tjusiga kan de bli i guldram. Finns 19 st olika att välja på.

Något tryckt plagg från lagret. Jag har precis fyllt på med nya snigelkottar på långärmade bruna och svarta tröjor. Dessutom finns numera även alla linnen (det är ju snart sommar eller?) samt färdigsydda byxor att beskåda och shoppa loss bland!
Det kommer även en uppdatering på vuxentröjorna snart. Jag är mitt uppe i en trycksession med 5-färgstrycket rävling och den hamnar just nu på både diskhanddukar, örngott, pyjamasar och större t-tröjor (ekologiska).

(örngott och handduk kostar 130 kr st)

Vill man beställa är det bara att kasta iväg ett mail till [email protected] Och det går förresten alldeles utmärkt att skicka direkt till klappmottagare också, ibland befinner sig ju dessa på annan ort. Jag ordnar liten hälsning på tjusigt kort.

Kommentarer
Postat av: Rosa

Vad du är kreativ.

Önskara dig och din familj en God Jul och ett Gott Nytt År.

Kram till er alla

2008-12-19 @ 19:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0