energikick!



För några dagar sedan sydde jag mig ett par nya velourbyxor. I dagar som dessa gör man inte sig själv glad genom att klä sig i grått, svart och liknande (där har vi de flesta färgerna på velourbyxorna som man hittills har kunnat återfinna i min garderob) så valet föll på ett av mina favorittyger, en underbart fin nyans av orange! Och det funkar alldeles utmärkt, det gör ingenting att det har snöat igen för om man kollar ner på sina ben så ser man bara sol och vår! :) Vuxenvelourbyx kostar som vanligt 380 pix ifall någon skulle behöva..

Det blev också en kjol av ett ekologiskt sammetsaktigt tyg som minsann även är fairtrade, trevligt! Den tål att bäras både med de nya byxorna (gäller att man inte är rädd för färg bara), med favoritjeansen eller för sig själv! Den är också beställbar. Jag har inte mer av just det tyget, men det går att ordna om man vill. Och annars skulle den vara fin i jeans eller manchestertyg också. Tänkte att fickan även kan hamna på andra sidan för de som är vänsterhänta. Pris, 550.

Jag har för övrigt nedräkning, i slutet av mars sticker jag på semester och återkommer först när större delen av April är avklarad, så ifall någon behöver våriga kläder så är det bäst att meddela det en stund innan.

Kom igen nu vår!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad fin du e!!



Paketet kom idag! Tusen tack!

2010-03-09 @ 21:35:51
URL: http://ikketikketheo.wordpress.com/
Postat av: Petra .-)

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw :-) the skirt is adorable :-) *heartlove this one, can I order please one?? :-)you should take the x-ray view through the wall and watching my big smile now....hhhhhh

2010-03-09 @ 23:15:18
URL: http://www.ranipink.blogspot.com
Postat av: Lotten

Sara

Oh tack!! Och vad bra att paketet är hos dig!! Må nu sommaren komma snart så att det kommer till användning.



Petra

I do not have any problems at all picturing you with a big beutiful smile!!! :) Of course you can order one, it would be a pleasure!! And guess what, I just ordered some more of that material, I only had a small piece, big enough for my skirt. About a month ago I promised Mr husband (he is the one that always has to wait the longest for his orders ;)) some cordery pants and have been meaning to order the material for a looong time now, and it comes from the same shop as the blue velvet.

Neighbours should always possess the same skirts if you ask me... love my golden ranipink silk skirt!

2010-03-10 @ 00:02:55
URL: http://cmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0