grön kombo

Fa se hur langt jag hinner här.... innan den lilla sonen beslutar sig för att jag ska skriva mer. Vi har en simonfri zon i lägenheten där dom farliga symaskinerna och den läskiga datorn star, men det är förstass väldigt spännande här och han är inte den som drar sig för att säga till..... Da brukar han sta och rycka och dra i dörren (som pa ett mycket tjusigt och hantverksmässigt sätt är fastsurrad i bordet med symaskinerna) tills jag ger upp.
Idag blev den gröna kombon färdig som pabörjades för nagra dar sen. Den blev sa här. Hoppas den nya lilla ägaren ocksa gillar den.

grön kombo

Sen blev det en tur till posten igen. Idag akte 7 paket iväg (traderakunder) sa jag var tvungen att köpa lite glass pa vägen hem för att fira mina försäljningsframgangar.

Nagon rycker..... jag aterkommer.

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Hej;) Kikar in.. Jättefina kläder!

2006-11-02 @ 06:58:03
Postat av: Minks

Tittar in på din sida, länk hittad hos En mammas dag!
Så himla fina kläder!!!//M

2006-11-05 @ 16:16:41
URL: http://minks.blogg.se
Postat av: Lotten

Tack Minks! Jag ser att vi har samma bakgrund sa lite samma smak där... :-)

2006-11-05 @ 17:02:29
URL: http://cmig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0