Stor leverans

Idag blev det storleverans! Den lilla tyska tanten pa posten gjorde stora ögon när hon sag alla paket som skulle till Sverige, och passade pa att papeka att hon ocksa hade varit i Sverige för länge sen och att jag kunde saaa bra tyska. Det är konstigt vad alla tyskar gillar svenskar (till skillnad fran tvärtom om ni förstar vad jag menar...)

I det största paketet fanns alla dom här vackra plaggen. Det är nästan sa jag vill behalla dom själv, hi hi, men min lilla rävling är ju redan rejält försedd..... han far ta och växa lite sa att jag kan sy mer. Fast det är ju jättekul att andra vill ha och specialbeställer. Personen i fraga har lovat att flytta in i sin brevlada i väntan pa detta dunderpaket fran Tyskland. Jag far nog ta och rada henne att vänta lite med det eftersom min lilla posttant berättade att det nog kommer att ta en vecka innan paketet kommer fram.....

Efter postandet begav jag mig till tygaffären i stan, just det, dom som tar alla mina pengar! och fyllde pa mitt förrad av brunt, getingrandigt och mossgrönt. Men vilket ran! Maste försöka hitta nan slags storleverantör snart innan jag blir helt ruinerad.... ;-)

Sadär. Nu ska jag sy vidare lite här innan man äntligen kan ga och lägga sig. Jag har ju en gul klänning och en grön dress att ta tag i. Och en hel massa mer saklart men det far vänta lite.

Och för övrigt är det helt skandalöst hur dalig musik P3 behagar spela kl 4 en tisdagnatt som denna.... hu!

Bye bye


Storleverans

Kommentarer
Postat av: Linda Lej

Välkommen in i bloggvärlden!! Det ska bli kul att följa din blogg eftersom du och jag håller på med ungefär samma sak. Jag gillar dina kläder och tycker att det är bra att du orkar sy själv!

2006-11-01 @ 13:19:35
URL: http://lindalej.wordpress.com
Postat av: mirre

Jag kan inte ens förklara i ord hur nöjd jag är. Alla säger att kläderna är såååå snygga.
Kram från mirre

2006-11-27 @ 20:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0